❌İndirim Bitti! Tcl 55c6k 55inc 139 Cm Qd Miniled 4k Uhd / 38.399tl / Vatan

Yanlış bilmiyorsam kaplama farkı var. Q6C daha agresif bir kaplamaya sahip diğer özellikleri aynı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O düz qled.

Hepsiburada'da u85a serisi var, 55 inç olanı visa indirimi ile 35999'a geliyor. Miniled ama tepe parlaklığı düşük. 95U serisi bu c6k, q6c gibi serilere denk.
Bilmiyorum yapay zekaya sordum iffalcon daha iyi dedi
 
Bu modele indirim mi beklesem yoksa konu başlığındaki modeli alıp geçmeki daha mantıklı olur?

Bu model geçenlerde 47'ye düştü. Paraf kart varsa 4 taksit ve 6 bin de puan vardı.

Konudaki modeli biraz daha özellikli bir qled gibi düşünebilirsin. Miniled olsa da 180 karartma bölgesi olduğu için oled deneyimi vermez.

Tekrar geçenki gibi bir fırsat olur mu bilmiyorum ama bence beklenebilir.
 
Bu model geçenlerde 47'ye düştü. Paraf kart varsa 4 taksit ve 6 bin de puan vardı.

Konudaki modeli biraz daha özellikli bir qled gibi düşünebilirsin. Miniled olsa da 180 karartma bölgesi olduğu için oled deneyimi vermez.

Tekrar geçenki gibi bir fırsat olur mu bilmiyorum ama bence beklenebilir.
Yani acelem yok aslın da 8 sene önce Philips 55 pus 8503 kullanıyorum Kanada üretimi diye almıştım hala çalışıyor ama yavaşlama çok fazla oldu. Değiştireyim diyorum bu model dikkatimi çekti.
 
Yani acelem yok aslın da 8 sene önce Philips 55 pus 8503 kullanıyorum Kanada üretimi diye almıştım hala çalışıyor ama yavaşlama çok fazla oldu. Değiştireyim diyorum bu model dikkatimi çekti.
Hocam OLED aldığınızda eğer TV yayınları falan da izliyorsanız zaten ürüne 3 - 4 sene ömür biçmek doğru olur bence. Grundig yanma garantisi veriyor mu bilmiyorum ama üç yıl garantisi var. Oled çok pahalı ve lüks bir teknolojji olduğu için gönül rahatlığı ile önermiyorum kimseye ama deneyim anlamında çok üst düzey bir miniled alınmıyorsa OLED ile yarışmak pek mümkün değil.
 
Hocam OLED aldığınızda eğer TV yayınları falan da izliyorsanız zaten ürüne 3 - 4 sene ömür biçmek doğru olur bence. Grundig yanma garantisi veriyor mu bilmiyorum ama üç yıl garantisi var. Oled çok pahalı ve lüks bir teknolojji olduğu için gönül rahatlığı ile önermiyorum kimseye ama deneyim anlamında çok üst düzey bir miniled alınmıyorsa OLED ile yarışmak pek mümkün değil.
Samsung oled monitörüm var gayet başarılı. Tv de evet tv yayınları izliyoruz prime hbo gibi uygulamaları da kullanıyoruz. Mini led ile arasın da dağlar yoksa yada şu an kullandığım tv ile extra masrafa girmeyeyim ama ciddi görüntü kalitesi artacak ise almak isterim mini led yada oled.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,105
Mesajlar
11,084,322
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top