Hocam ben siyah arıyordum zaten beyazını gördüm de siyah düşmedi hiç. Almadım zaten başka bir kasa aldım teşekkürler yine desakın alma 6,5 k ya iki kere İncehesap sattı 3,5 a acelen yoksa bekle girer muhakkak
Hocam ben siyah arıyordum zaten beyazını gördüm de siyah düşmedi hiç. Almadım zaten başka bir kasa aldım teşekkürler yine desakın alma 6,5 k ya iki kere İncehesap sattı 3,5 a acelen yoksa bekle girer muhakkak
Bende siyah indirimi bekliyordum denk geldi ama yine almamıştım. Geçen haftaki gaming gecesinden beyazı denk geldi aldım. İyi ki beyaz almışım daha gösterişli duruyor.Hocam ben siyah arıyordum zaten beyazını gördüm de siyah düşmedi hiç. Almadım zaten başka bir kasa aldım teşekkürler yine de![]()
valla her cuma takip ediyorum incehesap 2 kere aynı fiyata koydu 3,5 k sıyah aldım ben beyaza töbeHocam ben siyah arıyordum zaten beyazını gördüm de siyah düşmedi hiç. Almadım zaten başka bir kasa aldım teşekkürler yine de![]()
hocam beyaz parça güzel ama bi kere topladım geri sattım beyaz parçlar biraz daha pahalı oluyor ve ben takıntılıyım beyazsa her şey beyaz olacak bir süre sonra şu oldu kablolar beyazdan kırık beyeaz oldu sarardı gitti bende kasayı komple sattım siyah yaptım bu sefer on numara . tercih ve zevk meselesi saygım var .Bende siyah indirimi bekliyordum denk geldi ama yine almamıştım. Geçen haftaki gaming gecesinden beyazı denk geldi aldım. İyi ki beyaz almışım daha gösterişli duruyor.