pwoin.
80+
- Katılım
- 7 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 74
- Reaksiyon skoru
- 24
insanlar driver ve skatez midir nedir onun kalitesinden dolayı tercih etmiyormuş sanırım ama bence sunduğu şeyler çok hoş duruyor almayı düşünüyorum hayırlısıEvet modları var yazılımda.Ben genelde rgb kapalı kullanıyorum