Honor 600 Alınır mı?

emosz

80+
Katılım
8 Şubat 2026
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
6
Fiyatı 29k'ya düşmüş, s25 fe almak çok istiyordum ama 35k, ve alsam bile s25 fe'yi 1.5 ay sonra alabileceğim, o zamana kadar da muhtemelen fiyatı artar. Sizce şu anda 29k'ya honor 600 almak mantıklı mıdır?
Çok oyun oynamam, maksimum otobüste oyalanmak veya arkadaşlarla oynamak için brawl stars, clash royale, efootball falan. Kameraya önem veririm, batarya ve akıcılık da çok önemli.

 
Fiyatı 29k'ya düşmüş, s25 fe almak çok istiyordum ama 35k, ve alsam bile s25 fe'yi 1.5 ay sonra alabileceğim, o zamana kadar da muhtemelen fiyatı artar. Sizce şu anda 29k'ya honor 600 almak mantıklı mıdır?
Çok oyun oynamam, maksimum otobüste oyalanmak veya arkadaşlarla oynamak için brawl stars, clash royale, efootball falan. Kameraya önem veririm, batarya ve akıcılık da çok önemli.

Ben olsam s25fe alırdım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam s25 fe tekrar o fiyatlara gelir mi ki? şu an 35k ve kime sorsam daha yükselir diyor.
S26 fe zort olursa s25fe tavan yapar
 
hocam s25 fe tekrar o fiyatlara gelir mi ki? şu an 35k ve kime sorsam daha yükselir diyor.
s26 fiyatı düşürüp dururken s25 fe nin yükselmemesi lazım, ne olur belli olmaz ama boş haybeye aç gözlülük zammı olur olursa, honor 600 de 29k için özelliklerine göre pahalı, 25k ya falan düşmesi lazım, videodaki kamera testlerinde honor 600 un kötü kaldığı yerler var
 
s26 fiyatı düşürüp dururken s25 fe nin yükselmemesi lazım, ne olur belli olmaz ama boş haybeye aç gözlülük zammı olur olursa, honor 600 de 29k için özelliklerine göre pahalı, 25k ya falan düşmesi lazım, videodaki kamera testlerinde honor 600 un kötü kaldığı yerler var
Sizce 1.5 ay beklemeye değer mi? Yoksa şu an bu fiyata honor 600 almak mı mantıklı? Çünkü 1.5 ay içinde fiyatı yükselirse hiç alamam yine honor 600'e dönersem de beni üzmesini istemem açıkcası.
 
Fiyatı 29k'ya düşmüş, s25 fe almak çok istiyordum ama 35k, ve alsam bile s25 fe'yi 1.5 ay sonra alabileceğim, o zamana kadar da muhtemelen fiyatı artar. Sizce şu anda 29k'ya honor 600 almak mantıklı mıdır?
Çok oyun oynamam, maksimum otobüste oyalanmak veya arkadaşlarla oynamak için brawl stars, clash royale, efootball falan. Kameraya önem veririm, batarya ve akıcılık da çok önemli.

alınmaz saygılar
 
Sizce 1.5 ay beklemeye değer mi? Yoksa şu an bu fiyata honor 600 almak mı mantıklı? Çünkü 1.5 ay içinde fiyatı yükselirse hiç alamam yine honor 600'e dönersem de beni üzmesini istemem açıkcası.
1.5 ay tr için uzun süre, yakında mm gibi teşhir telefonu bol olan mağaza varsa kesinlikle git dene, video izleyeceksen sponsorlu değil sponsorsuz olan kullanım deneyimi içeren videolara odaklan, donanım haberde telefonun anakonusu var onuda sondan başa doğru oku, şu honor 25k ya yanaşsa bende bi düşünürümde bu şekilde özelliklerine göre pahalı kalıyor, s25fe honordan biraz daha büyük, boyut farkıda var, gönül honor mantık s25fe
 
1.5 ay tr için uzun süre, yakında mm gibi teşhir telefonu bol olan mağaza varsa kesinlikle git dene, video izleyeceksen sponsorlu değil sponsorsuz olan kullanım deneyimi içeren videolara odaklan, donanım haberde telefonun anakonusu var onuda sondan başa doğru oku, şu honor 25k ya yanaşsa bende bi düşünürümde bu şekilde özelliklerine göre pahalı kalıyor, s25fe honordan biraz daha büyük, boyut farkıda var, gönül honor mantık s25fe
Bugün yakınımdaki 3 farklı teknoloji mağazasını gezdim bu en ünlü olanları. Hepsinde 38k sabit fiyat vardı, hepsi beni honor 600 almaya yanaştırdı, ve s25 fe'nin fiyatının artacağını söylediler. Özellikle her gittiğim mağazada honor 600'ün önerilmesi biraz gerdi, üstüne mağazalarda 512 gb'lik versiyonu 43k'ya vermeye çalışıyolardı. O konuda baya şaşkınım ama eğer s25 fe için iyi bir indirim bulamazsam honor 600 alacağım sanırım.
 
Yazılım berbat alma. Clash royale oynuyorm mesela oyunu 3 4 saniye alta alıyorum uygulamayı öldürüyor hemen 😀 çok saçma tekrar giriyorum oyuna baştan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

(Honor 400 kullanıyorum)
 
Bende 400 var açıkçası hiçbir kusuru yok. Ablamda 200 vardı o da memnun. Anne babamda da 400 var onlar da memnun.
 
Geri
Top