Atx 3.1 Şart mı ? .

Katılım
14 Nisan 2024
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
3
yeni bi kasa topluyorum içinde R7 9800x3d var anakart GIGABYTE X870E AERO X3D WOOD ram de CORSAIR Vengeance RGB 32GB power supply a dikkat etmedim alırken baktım NZXT C1200 1200W 80 Gold Atx 3.0
aldım 3.0 a hiç dikkat etmedim daha sipariş aşamasında satın aldım fakat elimde deil sizce 3.1 almalımıyım bilmiyorum fiyatta baya uygun 7.600tl
 
yeni bi kasa topluyorum içinde R7 9800x3d var anakart GIGABYTE X870E AERO X3D WOOD ram de CORSAIR Vengeance RGB 32GB power supply a dikkat etmedim alırken baktım NZXT C1200 1200W 80 Gold Atx 3.0
aldım 3.0 a hiç dikkat etmedim daha sipariş aşamasında satın aldım fakat elimde deil sizce 3.1 almalımıyım bilmiyorum fiyatta baya uygun 7.600tl
12VHPWR yerine 12V-2x6 portu ile değişti kullanacağınız ekran kartı yüksek güç tüketimine sahip ise erime olabilir arada başka farklar varsa da önemnsiz farklar am ben olsam ki öyle yaptım 3.1 tercih ettim.
 
12VHPWR yerine 12V-2x6 portu ile değişti kullanacağınız ekran kartı yüksek güç tüketimine sahip ise erime olabilir arada başka farklar varsa da önemnsiz farklar am ben olsam ki öyle yaptım 3.1 tercih ettim.
ekran kartı 5060 öyle çok güç tüketen bi kart deil
 
yeni bi kasa topluyorum içinde R7 9800x3d var anakart GIGABYTE X870E AERO X3D WOOD ram de CORSAIR Vengeance RGB 32GB power supply a dikkat etmedim alırken baktım NZXT C1200 1200W 80 Gold Atx 3.0
aldım 3.0 a hiç dikkat etmedim daha sipariş aşamasında satın aldım fakat elimde deil sizce 3.1 almalımıyım bilmiyorum fiyatta baya uygun 7.600tl
Sirf 3.1 diye degistirmene gerek yok ama bu Nzxt C serisinde bir sorun vardi hangi yıl olandi bilmiyorum ama sanki 3.1 olanlar sorunsuz diye aklimda kalmis. Bilen arkadaslar yonlendirirse daha iyi olur
 
O psu da sorunlar olduğunu okumuştuk fiyatında ne hikmetse bi hayli ucuz ben olsam uzak dururdum
 
ATX 3.0 veya 3.1 olmasının hiçbir manası yok. 2.x güç kaynakları bile rahatlıkla ATX 3.1 alıyor artık zaten. Kablo kısmında da değişiklik yapılmadı. 12VHPWR ile 12x6 aynı kablo. İsim değiştirdi sadece. Değişiklik GPU soketlerinde yapıldı.

C1200 ATX 3.0 sıkıntılı bir model olduğundan ucuz. Gold Core serisi ise dehşet pahalı. Düz C serisinin kısılmış hali.


Bu varken onu almanın hiçbir manası yok. Veya;

 
ATX 3.0 veya 3.1 olmasının hiçbir manası yok. 2.x güç kaynakları bile rahatlıkla ATX 3.1 alıyor artık zaten. Kablo kısmında da değişiklik yapılmadı. 12VHPWR ile 12x6 aynı kablo. İsim değiştirdi sadece. Değişiklik GPU soketlerinde yapıldı.

C1200 ATX 3.0 sıkıntılı bir model olduğundan ucuz. Gold Core serisi ise dehşet pahalı. Düz C serisinin kısılmış hali.


Bu varken onu almanın hiçbir manası yok. Veya;

yok core pahalı deil 500 tl daha fazlaydı itopyada 8k indirim var 5k
 
yeni bi kasa topluyorum içinde R7 9800x3d var anakart GIGABYTE X870E AERO X3D WOOD ram de CORSAIR Vengeance RGB 32GB power supply a dikkat etmedim alırken baktım NZXT C1200 1200W 80 Gold Atx 3.0
aldım 3.0 a hiç dikkat etmedim daha sipariş aşamasında satın aldım fakat elimde deil sizce 3.1 almalımıyım bilmiyorum fiyatta baya uygun 7.600tl
Buna Bakabilirsin .

 
Geri
Top