Arkadaşlar merhaba bir sorunum var oda ısınma sorunu. Bilgisayarda ısınma var neden böle bilmiyorum arkada hiç bir uygulama açık değil ve bellegi %50 yi kullanıyor neden böle oluyor en ufak fikrim yok virus falanmı kaptı? yardım ederseniz sevinirim. Anlatımım için kusura bakmayın kotu anlatmış olabilirim.