Gpu sıcaklıgı neden böle?

vamprikaX

80+
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
321
Reaksiyon skoru
149
Arkadaşlar merhaba bir sorunum var oda ısınma sorunu. Bilgisayarda ısınma var neden böle bilmiyorum arkada hiç bir uygulama açık değil ve bellegi %50 yi kullanıyor neden böle oluyor en ufak fikrim yok virus falanmı kaptı? yardım ederseniz sevinirim. Anlatımım için kusura bakmayın kotu anlatmış olabilirim.
Ekran Alıntısı.webp
 
Arkadaşlar merhaba bir sorunum var oda ısınma sorunu. Bilgisayarda ısınma var neden böle bilmiyorum arkada hiç bir uygulama açık değil ve bellegi %50 yi kullanıyor neden böle oluyor en ufak fikrim yok virus falanmı kaptı? yardım ederseniz sevinirim. Anlatımım için kusura bakmayın kotu anlatmış olabilirim.Alıntıyı görüntüle

45 derece boşta normal bir durum
 
Çok karmaşık :D, Görev yöneticisinin fotosunu atabilirmisin ?
 
Normal ben bi ara csde iken 100 olmuştu eliemiyordum pc arkasına
 
Daha geçen gun 35 derece idi boşta şimdi ise 45 derece açıkcası huylandım.
Benim RX 580 fanları dönmüyorken boşta 33-35 derece, 45 bence RTX 2060 için normal değil :).
 
Bellek bölümünün üstüne basıp en çok bellek kuyllanımı yapana göre sıralayıp atın böyle bir şey anlaşılmıyor.
 
Kaç GB RAMiniz var ?, tuhaftırki bir şey gözükmüyor. Başlangıç sekmesininde fotosunu atabilirmisiniz, o üstteki bölümlerden başlangıcı seçip.
 
Geri
Top