Windows 10 2004 nasıldır ?

Yanlış söyledim 1909 da gayet güzel çalışıyor, fakat ben kendim adına konuşayım isteğe bağlı son win10 sürümlerine geçmiyorum. Herkese açık olarak stabil şekilde paylaşmalarına kadar bekliyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yetiyor fazlasıyla 1809da her hangi sorun yaşarmyım forzada edit kayıtlarda ?
Hayır hocam 1909'da geçebilirsiniz.
 
Yanlış söyledim 1909 da gayet güzel çalışıyor, fakat ben kendim adına konuşayım isteğe bağlı son win10 sürümlerine geçmiyorum. Herkese açık olarak stabil şekilde paylaşmalarına kadar bekliyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hayır hocam 1909'da geçebilirsiniz.
teşekkürler hocam 1909 indiriyorum o zaman :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,340
Mesajlar
11,064,538
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top