discordda sorun yaşayan varmı

Evet genel bir sorun var.
 
Genellikle TTNET kullananlarda oluyor galiba bu sorun.
 
Yaşadım fakat kısa sürdü.
Düzeldi 5dk içerisinde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tekrar çöktü:)
 
TTNET kullanıyorum ve sürekli bağlantım kesiliyor arkadaşla konuşamıyoruz sormayın beyler :D
 
Tam apexteyken oldu oyun gitti winlik oyunumuz gitti :DD
 
apex oynayan kaldımı reis ya :) Hile falan almış başını gitmişti bi aralar ne durumda simdi
Valla kanka Apex Türkiyede çok fazla oynanmıyor sevilmiyor bence warzone dan sonra en iyi battle royale oyunu hileye rastlamıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,368
Mesajlar
11,076,480
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top