2 modemi birbirine bağlayabilir miyim?

ıslatılan ahmak

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
768
Reaksiyon skoru
351
Dün yeni aldığım modem Keenetic Omni DSL elime ulaştı ve modemi kurdum. Şuan da eski modem boşta duruyor. Ben eski modemi diğer modeme uzak bi noktada bilgisyara bağlantı yaptığım kablo ile bağlayıp 2. modem olarak kullanabilir miyim? Eğer oluyorsa 2. modemden bilgisyara bir kablo daha çekemeyi düşünüyorum. Ve eğer böyle yapabiliyorsam internet performansı nasıl olur? 2. modemin resmini bırakıyorum.
 

Ekler

  • images-43.jpeg
    images-43.jpeg
    6.6 KB · Hit: 105
Köprü modem yapabilirsiniz YT'de videoları var.
 
ben dediğin şekilde kullanıyorum sorun yok ama bikaç ayar yapman lazım yoksa ip çakışması yapıyor
 
Performansı nasıl olur bilgini var mı?

Ayarlar nedir ve nasıl yapılır acaba. Ve nasıl bir performans alıyorsunuz yapmama değer mi?
Pek bi kayıp olacağını zannetmiyorum kablo üzerinden olduğu için aktarım.
 
Evet yaptım ve sıkıntısız oldu cevaplarınız için çok teşekkür edeirm :).
 
bir videodan bakarak yaptıysan link atabilir misin?
Yaptıktan sonra bununla ilgili rehber hazırladım istersen bakabilirsin.
 
Geri
Top