VirtualBox MacOS kurmak istiyorum

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,855
En İyi Cevap
7
Reaksiyon skoru
29,571
Son sürümü olan Big Sur'u VirtualBox'a kurmak istiyorum.
ISO dosyası , yardımcı dosyaları nedir?
Nasıl kurabilirim?
Technopat'ta buna dair bir rehber yok. VMWare ya da Catalina var.

@MisakiTaro
 
@Doğu'kan benim sınavım var müsaitsen sen bakar mısın 😳
 
İhtiyacım olan dosyaları siz atın ben halletmeye çalışırım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İhtiyacım olan dosyaları siz atın ben halletmeye çalışırım.
Birazdan eve döneceğim. O zaman atarım her şeyi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,097
Mesajlar
11,084,170
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top