Sınavlar Başlıyormuş Doğru mu

Yine de umut vermeyeyim de benim düşüncem erteleye erteleye dönemin sonunu getirip iptal ederler (vakalar düşmezse)

Bence öğrenciler salmasın diye 29 Marttan 3 mayısa ertelediler. Kararların da son dakika verilmesinin en büyük sebebi bu bence.
Eğer yapacaklarsa vakalara bakmazlar bence. Vaka sayısına göre iptal edeceklerini sanmıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eylülde açılcak diye biliyorum 1 ay tatil olmaz hiçbir şekilde
Bilemiyorum, sonuçta sömestr tatili de uzatıldı. Şu anda kötü bir dönemdeyiz 1 ay da tatil olabilir.
 
Bizim müdür bayramdan sonra yapıcaz dedi tabi de her okula göre değişir.
 
Geçen sene de aynı şey söylendi. Zaten düşünüyorlar yazmışsın. Bu vakalarla ve bütün sınıfların kapanması olasıyken 2 temmuza kadar ne yapacaklar?
Okullar yüz yüze olarak kapanırsa 2 temmuza kadar uzaktan eğitim devam eder
 
Eğer yapacaklarsa vakalara bakmazlar bence. Vaka sayısına göre iptal edeceklerini sanmıyorum.
Yav daha 2 gün önce Ziya Selçuk Tv100 e çıkıp konuştu.

Dedi ki biz kesin bir şey söylüyoruz ama sağlık daha önemli.

29 Marttaki sınavları 30k vaka ile erteleyip 61k vaka ile sence yapabilirler mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Okullar yüz yüze olarak kapanırsa 2 temmuza kadar uzaktan eğitim devam eder
Biz neredeyse bütün derslerde artık son konulara geldik. 2 temmuza var daha 2 ay.

Bana hiç gerçekçi gelmiyor söyleyeyim.
 
Bunu buraya yazayım 3 Mayıs'ta görürüz. %100 eminim ki sınavlar ertelenecek.
 
Eğer yapacaklarsa vakalara bakmazlar bence. Vaka sayısına göre iptal edeceklerini sanmıyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bilemiyorum, sonuçta sömestr tatili de uzatıldı. Şu anda kötü bir dönemdeyiz 1 ay da tatil olabilir.
o değilde okullar hazirandada kapanabilir ona bakarsan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu buraya yazayım 3 Mayıs'ta görürüz. %100 eminim ki sınavlar ertelenecek.
ertelenmesse evine geliyoruz
 
Yav daha 2 gün önce Ziya Selçuk Tv100 e çıkıp konuştu.

Dedi ki biz kesin bir şey söylüyoruz ama sağlık daha önemli.

29 Marttaki sınavları 30k vaka ile erteleyip 61k vaka ile sence yapabilirler mi
Kankam ben de erteleneceğini düşünüyorum, iptal de olabilir. Fakat iptal kararının vakalara göre olmayacağını düşünüyorum, iptal olacaksa 1K vaka da olsa iptal olur.
 
Zaten ertelendi 23 nisanda daha da ağır yasaklar geliyo diye biliyorum en erken bayramdan sonra sınavlar bizim hocalar söyledi
 
Yav daha 2 gün önce Ziya Selçuk Tv100 e çıkıp konuştu.

Dedi ki biz kesin bir şey söylüyoruz ama sağlık daha önemli.

29 Marttaki sınavları 30k vaka ile erteleyip 61k vaka ile sence yapabilirler mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Biz neredeyse bütün derslerde artık son konulara geldik. 2 temmuza var daha 2 ay.

Bana hiç gerçekçi gelmiyor söyleyeyim.
Bende zaten Ziya Selçuğun söylediklerini söyledim ama yine de bana kalsa sınavlar haziranın ilk haftası olur
 
Geri
Top