Subnautica Below Zero Almalı Mıyım?

Arkadaşlar Ben Subnautica hayranı olarak bu oyunu çok fazla merak ediyorum. Sizce Subnautica Below Zero'yu almalı mıyım? Daha önce oynayan var mı? Önerir misiniz? İlk oyunu bititrdim.
32TL
istiyorsan al
 
6 Aydan eski olan konuları hortlatmak.
Arkadaşlar Ben Subnautica hayranı olarak bu oyunu çok fazla merak ediyorum. Sizce Subnautica Below Zero'yu almalı mıyım? Daha önce oynayan var mı? Önerir misiniz? İlk oyunu bititrdim.
32TL
Kaliteli oyun al bence
 
Arkadaşlar Ben Subnautica hayranı olarak bu oyunu çok fazla merak ediyorum. Sizce Subnautica Below Zero'yu almalı mıyım? Daha önce oynayan var mı? Önerir misiniz? İlk oyunu bititrdim.
32TL
ilk oyunu oynayıp sevdiysen al benim ilk oyun kadar ilgimi çekmedi ama buda güzel sayılır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,638
Üyeler
197,873
Son üye
sospps
Geri
Top