Evet arkadaşlar apex 5 alınır mı sizce?Klavyenin görünümü steelseries markası olması çok hoşuma gitmekte.Fps oyunları oynayacağım brown switch bir klavyeden geçeceğim eğer alırsam.Sizce iyi midir apex 5 + ve - leri nelerdir?
Alınmaz, o paranın klavyesi değil.
Alinir
Tanıdığım bir yayıncı kullanıyordu. Çok fazla ses çıkarıyordu. HyperX klavyeye geçti.Teşekkür ederim cevabınız için.
ARkadaşlar kullananlardan da cevap bekliyorum belki beni yönlendirirler onlarda alıp almamaya.