Üniversiteye gitmek önemli mi

Meslek lisesinde okuyorum liseyi bitirdikten sonra üniversite gitmek istemiyorum ilerde sıkıntı olurmu olursa açıktan da olsa üniversite okuyabilirim bilgisi ve düşüncesi olanlar yazabilirmi ?
Eğer aile şirketiniz, dükkanınız falan yoksa bir yerlerde çalışabilmen için diploma gerekiyor.
Yani aslında gerekmiyor ama bu sistemde diploma yazılı olmayan kural gibi.
Günlük 100 TL ciro yapan bir ara sokak çiğköftecisine de gitsen, diploma istiyor.
 
İyi bir bölüm kazanmadıkça üniversiteye girmeye gerek yok. Dandik bölümlerde vakit harcamak yerine, ne kadar erken iş hayatına girersen o kadar iyi.
 
Meslek lisesinde okuyorum liseyi bitirdikten sonra üniversite gitmek istemiyorum ilerde sıkıntı olurmu olursa açıktan da olsa üniversite okuyabilirim bilgisi ve düşüncesi olanlar yazabilirmi ?

Üniversiteyi kazanıp, üniversitedeki sınavları geçip okulu bitireyim diye uğraşacaksan hiç gitme daha iyi. En erken 24 yaşında diplomalı işsiz olursun. Okurken bile o iş hakkında atılım yapman lazım yoksa işin zor.
 
Eğer aile şirketiniz, dükkanınız falan yoksa bir yerlerde çalışabilmen için diploma gerekiyor.
Yani aslında gerekmiyor ama bu sistemde diploma yazılı olmayan kural gibi.
Günlük 100 TL ciro yapan bir ara sokak çiğköftecisine de gitsen, diploma istiyor.
Meslek lisesinden çıkarken okuduğun bölüm den diploma veriyorlar diye biliyorum ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üniversite sınavına girip bir şansımı denerim güzel bir puan yapabilirsem giderim o zaman
 
Son düzenleme:
Meslek lisesinden çıkarken okuduğun bölüm den diploma veriyorlar diye biliyorum ben
Üniversite sınavına girip bir şansımı denerim güzel bir puan yapabilirsem giderim o zaman
Git yurtdışında oku.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,772
Mesajlar
11,070,524
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top