ROG STRIX RX470 4GB ne kadar eder?

Mining (8GB) modellerini 10.000 liraya bile satan gördüm.
İşin acı kısmı ise, bu kartı Teknobiyotik'ten Haziran 2019'da 850 liraya almış olmamdı.
yapacak bir şey yok aga türkiyedeyiz.
mekan=cennet
insanlar=iyi
vatanseverlik=max düzey
ekonomi = koymak istediğini sen koy.

neyse bu arada 3500-3700'den fazlaya gitmez, sonrasında 5500XT ler var çünkü millet bakmaz o fiyata koysanda. koyanlar varda satabileni görmedim.
 
RTX 2060 aldım arkadaşlar 1 haftaya elimdeki memnuniyetle kullandığım RX470'i satacağım.
Ürün 4GB Asus Rog Strix modelidir.
Bir fanı arızalamıştı hemen yeni orjinal fan aldım termal macununuda Cooler Master Mastergel Pro ile tazeledim.
MSI Kompostor testinde 65 dereceyi geçmiyor. Sizce ne kadara satmalıyım? Fikirleriniz oldukça önemli. Teklifede açık sayılır ürün.
Kartı ne kadara aldınız ?
 
yapacak bir şey yok aga türkiyedeyiz.
mekan=cennet
insanlar=iyi
vatanseverlik=max düzey
ekonomi = koymak istediğini sen koy.

neyse bu arada 3500-3700'den fazlaya gitmez, sonrasında 5500XT ler var çünkü millet bakmaz o fiyata koysanda. koyanlar varda satabileni görmedim.
Bir ortasını bulucaz. Forumdan ihtiyacı olan bir arkadaşa da güzel bir fiyatta anlaşırsak piyasa altına da verebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıfır mı ikinci el mi ?
Sıfır EVGA SC modeli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

HWiNFO indirip bakabilirsin. FurMark sırasında HWiNFO açık kalsın.


"Sensors" sekmesine girip SS atarsın.
Hocam kart çoğu karta göre buz gibi çalışıyor onu iyice anladım. LoL'de 52 derecede full ayarlarda 75'e kilitli iken:D
 

Ekler

  • benchmark2.png
    benchmark2.png
    2.8 MB · Hit: 21
Geri
Top