Edward Norton
80+ Bronze
- Katılım
- 14 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 1,384
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 645
Herkese Merhaba Netflix üyeliği almayı planlıyorum Temel pakede baktım 480p diyor sizce çamur gibi olur mu yoksa idare eder mi
480P değil 540P. Yine de düşük tabi ama çok kötü olmuyor.Herkese Merhaba Netflix üyeliği almayı planlıyorum Temel pakede baktım 480p diyor sizce çamur gibi olur mu yoksa idare eder mi
480P değil 540P. Yine de düşük tabi ama çok kötü olmuyor.
içerikler aynı diye biliyorum sadece kalite değişiyorTemel paket ne ya özel paket alınmalı. Temel de hiçbir şey sunmuyor.
Değişti mi acaba yav, ben temel kullanırken orada SD yazıyordu ve 540P veriyordu görüntüyüAlıntıyı görüntüle
480 yazıyor ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
içerikler aynı diye biliyorum sadece kalite değişiyor
anladım genelde tv üzerinden izleyecektimKaç inç ekranda izleyeceğinize bağlı. Telefon ekranında idare ediyor da laptop ekranı, monitör, TV'de izleyecekseniz giriş paket leş.
Küçük ekrandan izleyeceksen o kadar kötü olmaz da büyük ekranda çamur olabilir480P değil 540P. Yine de düşük tabi ama çok kötü olmuyor.
24” PC monitöründe kalite biraz az gibi geliyordu bana ama TV de ve telefonda gayet iyiydi görüntü. Şuan 2 ekranda aynı anda izleme için 1080P plana yükseltme yaptık kalite olarak sadece PC monitöründe fark gördüm.Kaç inç ekranda izleyeceğinize bağlı. Telefon ekranında idare ediyor da laptop ekranı, monitör, TV'de izleyecekseniz giriş paket leş.
Temel paket al baktın iyi değil paket yükseltirsin sorun olmaz bence.anladım genelde tv üzerinden izleyecektim