Gaming Gen Tr Rezillik (Çözüldü)

Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
50
Reaksiyon skoru
7
16 temmuz da gaming gen trden donanım arsivi gt2 sistemini aldım 27 temmuzda geldi tam 11 gün sonra her neyse dedim olur öyle şeyler bu arada hediye göndereceğiz dediler bu kadar geç geldiğinden dolayı gelmedi sonra bilgisayarı açtım kasanın üstü içine doğru ezilmişti bayağı büyük bir ezikti bende 28 temmuzda aynı söyledikleri gibi geri gönderdim aradan 1 hafta geçti sürekli oyalıyorlar yok bugün soracağız ne durumda diye yok dün yogunluktan dolayı görmemişiz bilmem ne cidden böyle utanmazca yalan söylemek böyle insanlara acıyorum hayır yollamamak için ne dertleri var sadece gaming gen tr için söylemiyorum itopya da aynı şekilde böyleydi ama umarım bir iki çalışanı bu forumlara arada sırada bakar ve benim konumu görür de bunu okur artık ürünümü gönderin :)
 
16 temmuz da gaming gen trden donanım arsivi gt2 sistemini aldım 27 temmuzda geldi tam 11 gün sonra her neyse dedim olur öyle şeyler bu arada hediye göndereceğiz dediler bu kadar geç geldiğinden dolayı gelmedi sonra bilgisayarı açtım kasanın üstü içine doğru ezilmişti bayağı büyük bir ezikti bende 28 temmuzda aynı söyledikleri gibi geri gönderdim aradan 1 hafta geçti sürekli oyalıyorlar yok bugün soracağız ne durumda diye yok dün yogunluktan dolayı görmemişiz bilmem ne cidden böyle utanmazca yalan söylemek böyle insanlara acıyorum hayır yollamamak için ne dertleri var sadece gaming gen tr için söylemiyorum itopya da aynı şekilde böyleydi ama umarım bir iki çalışanı bu forumlara arada sırada bakar ve benim konumu görür de bunu okur artık ürünümü gönderin :)
İade et alma
 
İade talebi oluşturun. Oluşturmadan önce arayın iade talebi oluşturacağım böyle rezilik olmaz falan diyin daha dikkatli şekilde yollarlar tahminimce sadece yeteri kadar sinirlenmeniz lazım 😉
 
Müşteri hizmetlerindeki insanların hepsi özenle seçiliyor. Bağırınca laftan anlayan onun dışında hiç bir şekilde anlamayan insanlardan seçildiğini düşünüyorum.
 
Müşteri hizmetlerindeki insanların hepsi özenle seçiliyor. Bağırınca laftan anlayan onun dışında hiç bir şekilde anlamayan insanlardan seçildiğini düşünüyorum.
tam olarak oyle
 
Müşteri hizmetlerindeki insanların hepsi özenle seçiliyor. Bağırınca laftan anlayan onun dışında hiç bir şekilde anlamayan insanlardan seçildiğini düşünüyorum.
Parti kur oy verem. Cidden doğru kibar olunca iş çok uzuyor
 
Ben DA GT2 bilgisayarı alalı 3 hafta oldu. Parçalar hatalı geldi. İade yapacağız farkı diye 1 hafta beklettiler. Sonra iade yapmayacağız değişim olur anca dediler. Geri gönderdim geçen hafta perşembe. Bu hafta da gelmedi. Her gün arıyorum. Bugün yarın çıkar biz sizi ararız diye geçiştiriyorlar. Paramla rezil oldum. Zar zor harçlıklarla kenara her ay attığım paralarla değer kaybetmesin diye 600 dolar biriktirip aldım. Utanmadan iade edelim falan diyorlar . 600 dolar 10800TL oldu.
 
16 temmuz da gaming gen trden donanım arsivi gt2 sistemini aldım 27 temmuzda geldi tam 11 gün sonra her neyse dedim olur öyle şeyler bu arada hediye göndereceğiz dediler bu kadar geç geldiğinden dolayı gelmedi sonra bilgisayarı açtım kasanın üstü içine doğru ezilmişti bayağı büyük bir ezikti bende 28 temmuzda aynı söyledikleri gibi geri gönderdim aradan 1 hafta geçti sürekli oyalıyorlar yok bugün soracağız ne durumda diye yok dün yogunluktan dolayı görmemişiz bilmem ne cidden böyle utanmazca yalan söylemek böyle insanlara acıyorum hayır yollamamak için ne dertleri var sadece gaming gen tr için söylemiyorum itopya da aynı şekilde böyleydi ama umarım bir iki çalışanı bu forumlara arada sırada bakar ve benim konumu görür de bunu okur artık ürünümü gönderin :)
Arkadaşlar ürünüm geldi. Sorunsuz bir şekilde geldi. Alihan bey ve diğerleri ilgilendi sağolsun görüştükten 1 gün sonra geldi biraz geç olsa da ulaştım buradan gaming gen trde bana yardım eden herkese teşekkürler...
 
Arkadaşlar ürünüm geldi. Sorunsuz bir şekilde geldi. Alihan bey ve diğerleri ilgilendi sağolsun görüştükten 1 gün sonra geldi biraz geç olsa da ulaştım buradan gaming gen trde bana yardım eden herkese teşekkürler...
Sonunda :) gözün aydın.
 
Müşteri hizmetlerindeki insanların hepsi özenle seçiliyor. Bağırınca laftan anlayan onun dışında hiç bir şekilde anlamayan insanlardan seçildiğini düşünüyorum.
Kesinlikle katılıyorum, hepsine hap felan veriyorlar sanırım bağırmayınca işitmiyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çaplarından büyük iş yapmaya çalıştıkları için oluyor bunlar. Geçmiş olsun.
 
16 temmuz da gaming gen trden donanım arsivi gt2 sistemini aldım 27 temmuzda geldi tam 11 gün sonra her neyse dedim olur öyle şeyler bu arada hediye göndereceğiz dediler bu kadar geç geldiğinden dolayı gelmedi sonra bilgisayarı açtım kasanın üstü içine doğru ezilmişti bayağı büyük bir ezikti bende 28 temmuzda aynı söyledikleri gibi geri gönderdim aradan 1 hafta geçti sürekli oyalıyorlar yok bugün soracağız ne durumda diye yok dün yogunluktan dolayı görmemişiz bilmem ne cidden böyle utanmazca yalan söylemek böyle insanlara acıyorum hayır yollamamak için ne dertleri var sadece gaming gen tr için söylemiyorum itopya da aynı şekilde böyleydi ama umarım bir iki çalışanı bu forumlara arada sırada bakar ve benim konumu görür de bunu okur artık ürünümü gönderin :)
Hocam bende de teknik destek tabiri caizse beni top gibi oynattı ya bende konu açtım bakabilirsiniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Müşteri hizmetlerindeki insanların hepsi özenle seçiliyor. Bağırınca laftan anlayan onun dışında hiç bir şekilde anlamayan insanlardan seçildiğini düşünüyorum.
Vallahi öyle yemin ederim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,253
Mesajlar
11,075,185
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top