Bugün mesela arka planda tarayıcı, spotify, google haritalar açıktı birde picsart'tan birşeyler deniyordum güneşin altındaydım o sıra kasmaya başladı arka plandakileri kapattıktan sonra kendine geldi. Çok saçma değil mi bunlar nasıl yorabilir ki?Ne yaparken kastı, günlük kullanımda arayüzde mi oyunda video çekiminde falan mı?