https://www.webtekno.com/bir-yillik-xbox-game-pass-alma-h122512.html bu taktiği yapsam işe yarar mı ? Şu an game pass üyeliğim var ve 15kasimda biticek ve zamlanmadan 1 yıllık almak istiyorum olur degil mi
Zaten 2-3aydir kullanıyorum ama yıl başında Xbox tüm ülkelerde fiyata zam yapicak ve Türkiye en çok etkilenen ülkelerden biri olur bu yüzden 1yillik almak istiyorum 15kasimda üyelik bitince yapicam bu taktigi muhtemelenAlınır bence, bu işin satışını ve kullanımı da çok yaptım zamanında. 8-10 aylık pass vardı elimde. 1 yıllık değil de 2-4 ay al seversen devamını alırsın zaten