🔥İndirim ASUS ROG STRIX Flare 1999TL 🔥

Hyperx Alloy Origins Core alın çok daha iyi switchleri cherry mxlerden daha kaliteli ve hızlı yapısı da daha sağlam full aluminyumdan kasası.
 
Yakalşık 8.aydan beri bu fiyatlara düşmemiş olarak gözüküyor ve şu an en ucuz 3.999tl

ben bu klavyeyi kullandım internet kafede ve aşırı rahat cherry mx kendini belli ediyo.
 
Daha önceden kullandım. 2000 etmez. ROG ürünlerinin fiyatlarına değil ederine bakın. Her yeri plastik vs. Bu kadar etmez.
5 ay kadar önce 950'ye satmışım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha sonra XPG Summoner aldım, ikisi de cherry red olmasına rağmen summoner daha yumuşak ve güzel hissettirdi tuşları
 
Hyperx Alloy Origins Core alın çok daha iyi switchleri cherry mxlerden daha kaliteli ve hızlı yapısı da daha sağlam full aluminyumdan kasası.
bu önerim tam boy klavye isteyenler içindi hocam önceki yorumda da bahsettiğim gibi compact olarak biraz daha seçenekler vardır bahsettiğiniz klavye e spor arenasında çok ciddi bir yere sahip belki ilgisini çeken arkadaşlar olur onun da linkini bırakıyorum

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha önceden kullandım. 2000 etmez. ROG ürünlerinin fiyatlarına değil ederine bakın. Her yeri plastik vs. Bu kadar etmez.
5 ay kadar önce 950'ye satmışım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha sonra XPG Summoner aldım, ikisi de cherry red olmasına rağmen summoner daha yumuşak ve güzel hissettirdi tuşları
summoner ın tek kötü yanı stok durumları çok çelişkili geliyor ve bitiyor yani redi muhteşem ilgi görüyor ben blue olanı kullandım muhteşem bir basış hissiyatı var çınlama yok tam boy olmasına rağmen çok kaliteli falan. Asus tuf k7 kullanıyordum o sıralar o klavye o kadar pahalı olmasına rağmen bence bir summoner etmezdi
 
hocam 1924 e alınır mı sence bu klavye
kesinlikle alınır hocam fakat bu bahsettiğüm klavyenin %65 lik versiyonu da var keycapsleri pbt kaplı onları da alabilirsiniz ikisini de kullanan biri olarak ikisi de 10 numara klavye diyebilirim.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: vcxz
2 senedir kullandığım en son 2 ay önce yurtdışından başka klavye getirttiğim için sattığım klavye. Ürün çok kaliteli fakat eski nesil. Bu fiyata Rog Strix Deluxe'ler varken ben bunun 0'ına yönelmezdim. Bana bir sorun yaşatmadı ama ben bu kadar para verilmişken, çıkış yılına da önem verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: vcxz
Geçen sene incehesap gaming gecesinde 999 tl ye almıştım.
Geldiği gün direk iade ettim. Çok dandik bir bilek desteği var. Kasası çok kötü elinde kalacak gibi.

Xpg summoner bundan daha kaliteli.
Kardeşim xpg kullanıyor. Bende K70 mk.2 var. 2 sine kıyasla bunları söylüyorum.
 
Geri
Top