Gaminggentr prime-4500

VettHekk

80+
Katılım
7 Ağustos 2022
Mesajlar
62
Reaksiyon skoru
30
Bütçe
14000
Arkadaşlar bu ürünü 5500 yükseltmesi ile almayı düşünüyorum, 14k oluyor. Sizce mantıklı mı yoksa daha uyguna bulabileceğim eşdeğer bir sistem var mı ??
Kanalların çıkardığı sistemleri almak bana nasip olmuyor görünen o ki.. fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler 🙏
 
Arkadaşlar bu ürünü 5500 yükseltmesi ile almayı düşünüyorum, 14k oluyor. Sizce mantıklı mı yoksa daha uyguna bulabileceğim eşdeğer bir sistem var mı ??
Kanalların çıkardığı sistemleri almak bana nasip olmuyor görünen o ki.. fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler 🙏
NVIDIA takınınız yoksa buna bakın https://www.gencergaming.com/furkan...b-3600-mhz-ddr4-rgb-gaming-oyuncu-bilgisayari
 
Açıkçası takıntım yoktu ama şu vatman mıdır nedir çok bu hatayı okumaya başladım sağda solda o yüzden bir tık geri adım attım, belki sadece ön yargı benim ki ama emin olamadım o yüzden açıkçası
Watmann hatası RX 6000 serisinde çok azaldı diye biliyorum. NVIDIA olarak bunlara bakabilirsiniz ama 6700 sistemde daha iyi performans alırsınız.




 
Watmann hatası RX 6000 serisinde çok azaldı diye biliyorum. NVIDIA olarak bunlara bakabilirsiniz ama 6700 sistemde daha iyi performans alırsınız.




Açıklamanızı dikkate alicam, önerdiğiniz diğer sistemleri de inceleyeyim, çok teşekkürler 🙏
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,407
Mesajlar
11,076,872
Üyeler
198,126
Son üye
rraix
Geri
Top