Bu sisteme geçilir mi ?

emrew1

80+ Bronze
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
800
Reaksiyon skoru
424
Merhabalar şuan 2060 + 3600X kullanıyorum elimdeki Corsair Dominator ramleri ve 650W Psu’yu sistemimden alarak resimlerle belirteceğim sistemi toplamak istiyorum sizce nasıl ?

Not: İsteğim çok yüksek performans değil görüntüsü daha önemli bunuda belirtmek istedim.


C378E083-8A2B-4386-BC4B-22D16ED8F903.png
40341B51-C723-4859-880C-C4D2A9873739.png
61135757-90D6-4C4C-9A8F-644C0D0A6F60.png
4ED2578B-C304-4076-AF45-8B9F81ECEA53.png
 
Sıvı soğutma olmamış ve ekran kartı niye founders edition?
 
Sıvı soğutma olmamış ve ekran kartı niye founders edition?
çift fanlı olanı düşündüm bende sonradan ekran kartının daha güzel durduğunu düşünüyorum performansındansa duruşu önemli benim için
 
Geri
Top