Gi̇gabyte Rtx 3070 Furmark Testi̇ Normal mi̇

mea554477

80+
Katılım
31 Ocak 2023
Mesajlar
126
Reaksiyon skoru
14
SIFIR ALDIM TEST SONUCU NORMALMI BANA BIRAZ FAZLA GIBI GELDİ
 

Ekler

  • 15370865-503d-4277-a483-0d28400c457e.jpg
    15370865-503d-4277-a483-0d28400c457e.jpg
    194.5 KB · Hit: 142
  • c7c51df6-9d02-460a-a5f9-f5ad74059044.jpg
    c7c51df6-9d02-460a-a5f9-f5ad74059044.jpg
    174 KB · Hit: 127
Fan %86, sıcaklık 76. Çok normalde bu kadar olmaz.
 
Biraz fazla gibi
 
Fazla bence.
 
gigabayt çok ısınıyor diye biliyorum 2 fanlı mı 3 mü 2 ise normal 3 ise bi tık fazla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gigabayt çok ısınıyor diye biliyorum 2 fanlı mı 3 mü 2 ise normal 3 ise bi tık fazla
kasanın önünde fan var mı
 
3070 ti %50 fanda 70 derece oluyor fazla gibi geldi
 
gigabayt çok ısınıyor diye biliyorum 2 fanlı mı 3 mü 2 ise normal 3 ise bi tık fazla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kasanın önünde fan var mı
3 Fanlı eagle model
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gigabayt çok ısınıyor diye biliyorum 2 fanlı mı 3 mü 2 ise normal 3 ise bi tık fazla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kasanın önünde fan var mı
var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soba mevzusu değil. Oda sıcaklığı ne durumda? Bu kadar ısınması için en az 30-32 derece falan olması lazım.
psu ile alakalı olabılırmı MSI 550W
 
3 Fanlı eagle model
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


psu ile alakalı olabılırmı MSI 550W
550W yeterli.
 
çok sıcak
 
konudan alakasız CPU soğutucu markası nedir memnun musunuz?
 
konudan alakasız CPU soğutucu markası nedir memnun musunuz?
GAMETECH FREEZER 2.4
Bayadır kullanıyom performansı guzel r5 5500 islemcıyle kullandım en fazla 65 derece falan oluyor oc yapınca 70 oluyor ama
tek sevmedıgım yanı raınbow olması ve ısıgı kapanmıyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,253
Mesajlar
11,075,185
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top