HP Victus 16 vs Acer Nitro 5

Hocam nitro 5 modeli kullanıyorum 1 ay önce satın aldım şuan hiçbir problemle karşılaşmadım ekran kartım otomatik fan ayarlarında ağır oyunlarda 80 dereceyi geçmedi önerebilirim size. victus belki daha iyidir ekran genişlik açısından falan ama yinede cevap vermek istedim.
 
Hocam 16 ram alıp sonradan uğraşmak istemiyorum. Bu ürünü gördüm. Acer ve Victus arasından hangisini önerirsiniz?
Bende mevcut. Yükselttim. İkisi arasında bence victus. Yeni Nitro serisi olsaydı oda tercih edilebilirdi. Nitro da ısınma sorunu var diyorlardı ama emin değilim. Victus kullanıyorum memnunum.
 
Bende mevcut. Yükselttim. İkisi arasında bence victus. Yeni Nitro serisi olsaydı oda tercih edilebilirdi. Nitro da ısınma sorunu var diyorlardı ama emin değilim. Victus kullanıyorum memnunum.
Oyun içi soğutması nasıl victusun?
 
Hocam nitro 5 modeli kullanıyorum 1 ay önce satın aldım şuan hiçbir problemle karşılaşmadım ekran kartım otomatik fan ayarlarında ağır oyunlarda 80 dereceyi geçmedi önerebilirim size. victus belki daha iyidir ekran genişlik açısından falan ama yinede cevap vermek istedim.
2 gün önce i7 11800H ve RTX 3060 lı modeli aldım. Oyun oynarken klavyenin orta kısmından cızırtı sesi geliyor. Sizde de böyle bir sorun var mı?
 
Geri
Top