🔥İndirim Gigabyte G24F-2 3749TL!

Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, sadece 1 tane piksel sorunu çıktı (ölü mü takılmış mı bilmiyorum, siyah değil) o da nazarlık olsun diye iade bile etmedim, memnunum. Sorusu olan varsa bu mesajı alıntılayabilir.
 
Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, sadece 1 tane piksel sorunu çıktı (ölü mü takılmış mı bilmiyorum, siyah değil) o da nazarlık olsun diye iade bile etmedim, memnunum. Sorusu olan varsa bu mesajı alıntılayabilir.
Kulaklık takma yeri varmı 3.5mm jak
 
Kulaklık takma yeri varmı 3.5mm jak
Var, üzerindeki portlar şu şekilde;
image.png
 
hepinize teşekkürler arkadaşlar satın aldım inşallah bir sorunla karşılaşmam. Hdmi ile kullanan var mı?
 
HDMİ ile 180 Hz alınıyor anladığım kadar. G Sync açmak içinde dp lazım.
Hdmi veya dp ile 180hz alabilirsiniz menüden oc yapıp windows ayarlarından 180e çekmeniz yeterli. Dp ile kullanıyorum g sync açılıyor nvidia denetim masasından hdmi bilemem. Bu monitör ilk stoğa girdiğinde satın almıştım hiç pişman olmadım çok kaliteli
 

Ekler

  • 04FB3E8F-FE1E-479B-A617-5CEFEADE14FB.jpeg
    04FB3E8F-FE1E-479B-A617-5CEFEADE14FB.jpeg
    2.4 MB · Hit: 89
Hdmi veya dp ile 180hz alabilirsiniz menüden oc yapıp windows ayarlarından 180e çekmeniz yeterli. Dp ile kullanıyorum g sync açılıyor nvidia denetim masasından hdmi bilemem. Bu monitör ilk stoğa girdiğinde satın almıştım hiç pişman olmadım çok kaliteli
DP kablosu linklermisiniz
 
Geri
Top