🔥İndirim Gigabyte G24F-2 3749TL!

Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, sadece 1 tane piksel sorunu çıktı (ölü mü takılmış mı bilmiyorum, siyah değil) o da nazarlık olsun diye iade bile etmedim, memnunum. Sorusu olan varsa bu mesajı alıntılayabilir.
 
Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, sadece 1 tane piksel sorunu çıktı (ölü mü takılmış mı bilmiyorum, siyah değil) o da nazarlık olsun diye iade bile etmedim, memnunum. Sorusu olan varsa bu mesajı alıntılayabilir.
Kulaklık takma yeri varmı 3.5mm jak
 
Kulaklık takma yeri varmı 3.5mm jak
Var, üzerindeki portlar şu şekilde;
image.png
 
hepinize teşekkürler arkadaşlar satın aldım inşallah bir sorunla karşılaşmam. Hdmi ile kullanan var mı?
 
HDMİ ile 180 Hz alınıyor anladığım kadar. G Sync açmak içinde dp lazım.
Hdmi veya dp ile 180hz alabilirsiniz menüden oc yapıp windows ayarlarından 180e çekmeniz yeterli. Dp ile kullanıyorum g sync açılıyor nvidia denetim masasından hdmi bilemem. Bu monitör ilk stoğa girdiğinde satın almıştım hiç pişman olmadım çok kaliteli
 

Ekler

  • 04FB3E8F-FE1E-479B-A617-5CEFEADE14FB.jpeg
    04FB3E8F-FE1E-479B-A617-5CEFEADE14FB.jpeg
    2.4 MB · Hit: 89
Hdmi veya dp ile 180hz alabilirsiniz menüden oc yapıp windows ayarlarından 180e çekmeniz yeterli. Dp ile kullanıyorum g sync açılıyor nvidia denetim masasından hdmi bilemem. Bu monitör ilk stoğa girdiğinde satın almıştım hiç pişman olmadım çok kaliteli
DP kablosu linklermisiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,714
Mesajlar
11,070,035
Üyeler
197,967
Son üye
Yunus34
Geri
Top