Hocam sana zahmet lazım olan aparatın linkini atar mısın?Anakartında pompa yuvası yok. CPU FAN'a pompa, CHA FAN'a radyatör fanlarını bağlaman gerekiyor. Özetle fan çoklayıcı gerek.
Hocam sana zahmet lazım olan aparatın linkini atar mısın?
O da olur aynı şey zaten.
Çoğaltıcıyı cpu fan kısmına taktım. Rgb leri nereye takacağız?O da olur aynı şey zaten.
hocam peki radyatörden gelen 3pin girişi nereye takacağızAnakartında pompa yuvası yok. CPU FAN'a pompa, CHA FAN'a radyatör fanlarını bağlaman gerekiyor. Özetle fan çoklayıcı gerek.