boeasy
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,154
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 642
- İsim
- Batuhan
Forumdaki önerilerle N11'den Deepcool PF650 - 650W modelini satın aldım. Tarafıma bugün teslim edildi. Kutuyu açıp kurulumunu yaptım. Bilgisayar boştayken ses yok ama yüke girdiğinde oyun vs. açtığımda çok watt çektiği için coil whine sesi ortaya çıkıyor. İade etmek için N11'e yazdım. Servis raporu istiyor. Ambalajı açılmış ürünü servis raporuyla iade edebilirsiniz diyor. Sıfır aldığım bir ürünü neden servise vereyim. Neden bu süreçle uğraşmak zorundayım. Ürünü ambalajını açmadan nasıl test edebilirim orasıda ayrı bir komedi. Uzun lafın kısası elimde coil whine sahibi bir psuyla iade almayan satıcı ve siteye karşı başa baş kaldım. Tüketici Hakem Heyetine başvurup o yol üzerinden değişim veya iade istemek geliyor aklıma veya bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. Çünkü servisler coil whine olayına normal diyorlarmış boşuna servise götürmeye gerek yok normal diyecekleri için.
Sizce ne yapmalıyım? PSU'sunda coil whine olan var mı? Ses zamanla artıyor mu bir sorun yaşadınız mı uzun vadede? görüş ve fikirlerinizi bekliyorum.
Sizce ne yapmalıyım? PSU'sunda coil whine olan var mı? Ses zamanla artıyor mu bir sorun yaşadınız mı uzun vadede? görüş ve fikirlerinizi bekliyorum.