GHOSTİNG TESTİNDE BU OLMASI NORMAL Mİ ?

En fazla bu kadar yapabildim @Ckribrahim
IMG_20231119_011452-min.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kameramdan kaynaklı olabilir burada canlı bakınca daha net gözüküyor
 
En fazla bu kadar yapabildim @Ckribrahim Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kameramdan kaynaklı olabilir burada canlı bakınca daha net gözüküyor
Fotoğraf ile anlaşılmaz tam , video ile ufoları takip etmen lazım , ama kendi gözünle gördüğün ile bizim gördüğümüz daha farklı olur tabii ki. Eğer gözünle ufoların arkasında saydam olarak 3-4 taneden fazla saydam ufo ve saydam siyah şekilde izler varsa orta seviyede ghosting vardır
 
Fotoğraf ile anlaşılmaz tam , video ile ufoları takip etmen lazım , ama kendi gözünle gördüğün ile bizim gördüğümüz daha farklı olur tabii ki. Eğer gözünle ufoların arkasında saydam olarak 3-4 taneden fazla saydam ufo ve saydam siyah şekilde izler varsa orta seviyede ghosting vardır
Yani 1 tane seni odaklanınca takip edince öyle bir şey olmuyor ama komple ekrana bakınca oluyor
 
Fotoğraf ile anlaşılmaz tam , video ile ufoları takip etmen lazım , ama kendi gözünle gördüğün ile bizim gördüğümüz daha farklı olur tabii ki. Eğer gözünle ufoların arkasında saydam olarak 3-4 taneden fazla saydam ufo ve saydam siyah şekilde izler varsa orta seviyede ghosting vardır
Düzgün çekince oluyor. Bak bendekinde var mesela hafiften nasıl belli oluyor. Fotoyu düzgün çekmek önemli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

En fazla bu kadar yapabildim @Ckribrahim Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kameramdan kaynaklı olabilir burada canlı bakınca daha net gözüküyor
Bak bendekinden daha az var suratı belli oluyor hafiften. Oda normal zaten 240hz senin monitör 170hz benim monitör o kadar olur. 2 tane surat çıkanlar var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1700346507631.png

Bak şu kırmızıyla çizdiğim yer kadar. Neredeyse yok gibi.
 
Düzgün çekince oluyor. Bak bendekinde var mesela hafiften nasıl belli oluyor. Fotoyu düzgün çekmek önemli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bak bendekinden daha az var suratı belli oluyor hafiften. Oda normal zaten 240hz senin monitör 170hz benim monitör o kadar olur. 2 tane surat çıkanlar var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Bak şu kırmızıyla çizdiğim yer kadar. Neredeyse yok gibi.
Çok azıcık var bu da normal zaten bence.
 
hocam kameranızı 1 ufoya odaklayın ve onu takip edin ve bunu tekrarlayın, çektiğiniz video yu youtube üzerinden bize ilete bilirsiniz.
 
Geri
Top