Hawk Kargo Haksızlığı

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Prime kampanyası, aynı gün teslim ya da ertesi gün teslim değil mi? Ben mi yanlış biliyorum? Hiç de yanlış bildiğimi sanmıyorum. Zaten normal siparişlerden bahsetmedim. PRIME kampanyalı ürünlerden bahsettim. Dikkatli okuduysan.
Kampanya katılım koşulları uygun iskonto ve fiyat katılımı ile alakalı. Kargoyu erken tutarsanız rakiplerinizden önde çıkarsınız. Kampanyalara girerseniz 6 gün sonra teslim edilen ürünlerde var. Amazon aracı ile gönderdiği için kolay gelsin ile çalışıyor. Sen sipariş arayüzünü görüyosun ben paneli . Yanlış biliyosun çünkü sadece gördüğünle konuşuyorsun. Sana oturup saatlerce eğitim versem de hiç bir şey elde edemeyiz. Muhalefet her zaman olduğu yerde kalmaktan mutlu olan insanlara denir.
 
Hahaha hocam valla bunu 10 işgününde buraya açsaydım gelecek yorumları hayal ettim şimdiden :D Firma keşke maillerimize cevap verse :)
Şikayetvar üzerinden durumunuzu yazın mesela. Firmalara ulaşmak şu dönem daha zor malum indirim ayı siparişler yoğun ama 10 iş gününü geçeceğini sanmıyorum. Benzer durumu bende yaşadım dün geldi koltuğum 2 haftanın sonunda.
 
Sapığı savunmak :D. Bunları geçtim benim yaptığım savunma yapmak değil, olanı söylemek. Zaten söylediğim gibi hawkın yaptığının haksızlık olduğunu düşünmüyorum. Sadece müşteri memnuniyeti ile alakalı bir durum.
Kötüyle mutlu olmaya devam edin, vasat bir ülke olarak kalmamızın sebebi kötüyle mutlu olup normali görünce delirmenizden kaynaklı. Konu zaten müşteri memnuniyetsizliğinden doğan HAKSIZLIK.
 
Yönetici olduğunuz için büyük bir işleviniz yok. Ben mağdur olunca sizin kullandığınız tabirce "ağlamıyorum" çünkü kargonun ne zaman geleceğini gibi bir çok bilgiye sahip olduğum için ne yapacağımı biliyorum.
Herhangi bir "fanboyluğum" yok. Herhangi bir siteden sipariş versem bile bunu açık açık olumlu olumsuz eleştirebilirim. Çoğu konuda bunu net şekilde belirtiyorum da. Size göre bir firmayı eleştirmek "fanboyluk" sayılıyor. Diğer firmalara yapılan hızlı teslimat ile kendi sitesinde yapılan teslimat aynı olmak zorunda olabilir. Yine söylüyorum koskoca bir yazı var.
Arkadaş zaten burada sürecin nasıl işlediğini anlamanız için e-ticaret yöneticisiyim demiş ama sizde nerde o k. neyse
 
Yönetici olduğunuz için büyük bir işleviniz yok. Ben mağdur olunca sizin kullandığınız tabirce "ağlamıyorum" çünkü kargonun ne zaman geleceğini gibi bir çok bilgiye sahip olduğum için ne yapacağımı biliyorum.
Herhangi bir "fanboyluğum" yok. Herhangi bir siteden sipariş versem bile bunu açık açık olumlu olumsuz eleştirebilirim. Çoğu konuda bunu net şekilde belirtiyorum da. Size göre bir firmayı eleştirmek "fanboyluk" sayılıyor. Diğer firmalara yapılan hızlı teslimat ile kendi sitesinde yapılan teslimat aynı olmak zorunda olabilir. Yine söylüyorum koskoca bir yazı var.
Benim işlevimi bilgimi anlayacak kalitede olmayan birinin yazabileceği basit bir durum. Sen kendi fikrini belirtiyosun ben arka planı anlatıyorum ama sen hala BEN diyosun. Sen fanboy olmadığını düşünerek fanboy olmaya devam edebilirsin. BİLMEM KAÇ KERE SİPARİŞ VERMİŞİMDİR derkende büyük bir işlevin yok. Ben bilgimle konuşuyorum sen ağzınla farkımız bu, okey ?
 
Kampanya katılım koşulları uygun iskonto ve fiyat katılımı ile alakalı. Kargoyu erken tutarsanız rakiplerinizden önde çıkarsınız. Kampanyalara girerseniz 6 gün sonra teslim edilen ürünlerde var. Amazon aracı ile gönderdiği için kolay gelsin ile çalışıyor. Sen sipariş arayüzünü görüyosun ben paneli . Yanlış biliyosun çünkü sadece gördüğünle konuşuyorsun. Sana oturup saatlerce eğitim versem de hiç bir şey elde edemeyiz. Muhalefet her zaman olduğu yerde kalmaktan mutlu olan insanlara denir.
Ben tabii ki gördüğümle konuşacağım. Satıcı değilim. Dediğiniz gibi prime kampanyası dahilinde 6 gün sonra teslim edilen ürünler olabilir. Ben bunu şikayet edebilirim. Bu işte haksızlık olur. Bana söylenen 2 günde teslim edilmesi iken bana 6 günde teslim edilmesi haksızlıktır. Buna sesimi çıkartabilirim. Bu hem satıcının hem de dolaylı olarak amazonun itibarını zedeler. Amazon satıcıyı artık kolay kolay kampanyalara dahil etmez diye düşünüyorum değil mi? Olay sürede değil haksıszlık dediğiniz konuda.

Ek olarak bana eğitim vermenizi istemedim e-ticaret işine de girmeyi düşünmüyorum. Boş ve zırvalar nitelikte bu tarz aşağılar şekilde konuşmanız saçmalık.
 
Sizlere kötü bir haber vereceğim birinin maaşı gitti :(

Aynen MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
1700552414531.png


1700552323870.png
 
Kötüyle mutlu olmaya devam edin, vasat bir ülke olarak kalmamızın sebebi kötüyle mutlu olup normali görünce delirmenizden kaynaklı. Konu zaten müşteri memnuniyetsizliğinden doğan HAKSIZLIK.
Fark ettiyseniz mutlu oluyorum demedim. Haksızlık olmadığı benim mutlu olduğum anlamına gelmiyor. Müşteri memnuniyeti ile ilgili bir durum diyorum anlamamakta ısrar ediyorsunuz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benim işlevimi bilgimi anlayacak kalitede olmayan birinin yazabileceği basit bir durum.
Umarım egonuzla ters orantılı bir kariyeriniz olur.
 
Benim işlevimi bilgimi anlayacak kalitede olmayan birinin yazabileceği basit bir durum. Sen kendi fikrini belirtiyosun ben arka planı anlatıyorum ama sen hala BEN diyosun. Sen fanboy olmadığını düşünerek fanboy olmaya devam edebilirsin. BİLMEM KAÇ KERE SİPARİŞ VERMİŞİMDİR derkende büyük bir işlevin yok. Ben bilgimle konuşuyorum sen ağzınla farkımız bu, okey ?
Bu üslupla devam edin belki günün birinde daha iyi bir seviyeye çıkarsınız.
Hawk sitesinden 1 kere sipariş verdim. Bunun konuyla alakası bile yok.
"X sayıda sipariş vermem" başka bir konuyla ilgili. Şimdiki durumla hiçbir alakası yok ve ben bunu överek bir yetenek olarak anlatmıyorum.
Daha fazla tartışmaya gerek yok "yönetici bey" :)
 
Ben tabii ki gördüğümle konuşacağım. Satıcı değilim. Dediğiniz gibi prime kampanyası dahilinde 6 gün sonra teslim edilen ürünler olabilir. Ben bunu şikayet edebilirim. Bu işte haksızlık olur. Bana söylenen 2 günde teslim edilmesi iken bana 6 günde teslim edilmesi haksızlıktır. Buna sesimi çıkartabilirim. Bu hem satıcının hem de dolaylı olarak amazonun itibarını zedeler. Amazon satıcıyı artık kolay kolay kampanyalara dahil etmez diye düşünüyorum değil mi? Olay sürede değil haksıszlık dediğiniz konuda.

Ek olarak bana eğitim vermenizi istemedim e-ticaret işine de girmeyi düşünmüyorum. Boş ve zırvalar nitelikte bu tarz aşağılar şekilde konuşmanız saçmalık.
Aşağılamak bilgi veren birine bilgi satmaya çalışmaktır. Ben panele dayalı konuştuğumun anlaşılması için ne iş yaptığımı belirtiyorum. Siz deseniz bu işi yapıyorsanız iyi biliyorsunuzdur ama ben böyle gördüm derdim. Doğru bildiğimi düşünüyorum demezdim. Panel üzerinden 6 girerse sizde 6 gözükür haksızlık olmaz orada. Gönderebilfdiği için kısa vade girmişler amazon ve hepsiburada üzerinde ancak sitelerini en arka plana atmışlar. Haksızlık kısmı ilk sayfada cevap veren bir arkadaş var konuyu tam anlamış '' Ben sipariş vermiş olacağım 9 gün gelmeyecek başkası alacak 3-5 günde gelecek başlarım öyle işe '' konu tamda bu.
 
Normal durum orda 4-10 iş günü yazıyor.
 
Hocam zaten 4-10 işgününe takılmıyorum farkınıdaysan. Amazon firması üzerinden satış yapan hawk göndericisi aynı şekilde hawk firması aynı ürünü 1 işgününde kargoya verirken kendi sitesinde neden böyle bir ayrımcılık yapıyor? Problem budur.
Bunu yasadıgım bir cok firma oldu hocam. Yukarda da yazılmıstır. harici sitelerdeki puanını yuksek tutmak istiyor satıcı. Bundan daha normal bir sey yok bence. Bu yorumlara ihtiyacı olmayan firmalarda da benzer durumlar yasadım ( bershka, gratis, penti)(bershka 3.hafta kargoladı. Trendyoldan aldıgım baska ürün 2 gün sonra teslim edilmisti)
 
Sizin gibiler yüzünden satış yapılmıyor bu ülkede. Adam zaten belirtmiş şu kadar süre içerisinde ulaşır diye ayrıca gram bilgin olmadığından belirteyim. Her ürün aynı depodan çıkmıyor.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top