evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
Toplu yazıyorum bu yazımı üstüne alması gereken FANBOY görünümlü çalışanlara.
Ben E-ticaret yöneticisiyim, firmalar aynı süreleri diğer sitelerde de verebilir. Bunu vermiyor 1 günde kargoluyorsa kendi sitesindeki alıcıyı kolayca bekletebildiği içindir.
Kendi olmayan iş bilginiz ile sadece alıcı olarak ''4-10 YAZIYOR ALMASAYDIN'' demekle olmuyor.
Bir firma AMAZONA, HEPSİBURADAYA nasıl hizmet veriyorsa kendi sitesinden de size aynı hizmeti vermek zorundadır.
HAWKDAN çok alışveriş yapan kardeşime söylüyorum ne yapıyorsun aynı markadan 12 koltuk mu alıyorsun 1 koltuk 2 minder alınca e-ticaret uzmanı mı oldunuz fanboyluk yapmayın madur oluncada burda ağlamayın. Aynı mevzu sitesinden aldığınız üründe sorun çıktığında da geçerlidir. Sorun çıktığında sizi bekletir belki sallar tüketici haklarından alırsınız hakkınızı ama diğer platformlarda bunu YAPMAZ !
E-ticarette firma kalitesi her yerde aynı olmalıdır.
Sonuç : Kendi sitesine güvenilip yapılan bir alışveriş. Ama amazondan 10 gün sonra alan insanın siparişini teslim alışını izlemesi.
Bunun üstüne hala savunuyorsa o fanboy, biraz araştırma ile çalıştığı firmanın HAWK olduğunu bulabiliriz.
evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Ben şeye takıldım sadece, kendi sitesinde ana sayfada 1-2 tık scroll ile aşağı inince bariz görünen bir kargo süresi 4-10 iş günü yazısı olduğunu görüyorum. Yani bu demek oluyor ki o siteden verilen siparişler 10. günün sonuna kadar kargoya vermeme hakları var. Kargoya verdiklerinde de zaten kargo firmasına kalıyor ne kadar sürede geleceği. Ben o yazıyı gördükten sonra oradan sipariş vermezdim mesela. Yazı küçük falan da değil bariz görünüyor hatta siteye girdim, ürünlere bakmak için biraz aşağı kaydırdım direk karşıma çıktı. Haksızlık olmuyor dediğiniz bu konu. Aynı sitede siz dün sipariş vermiş olun ben bugün vermiş olayım. 2 gün sonra benim siparişim kargoya verilirse haksızlık bu olmuş oluyor. Yani amazondan almış onunki önce kargoya verilmiş ben hawkdan aldım verilmedi değil. Sizde amazondan alsaydınız o zaman kimse zorlamadı sizi oradan alın diye. Kargo süresini okumamış olmanız sizin sorununuz.
evet o seviyedeyiz. hatta hangi seviyedeyiz biliyor musun. gelecegini bildigimiz ürünün 3-4 gün gecikmesini düşünerek kafayı yemeyecek, burda foruma yazacak kadar büyütmeyecek, hatta kargom geç gelecek diye rüyalarıma girmeyecek bir seviyedeyiz. teşekkürler. çok deger verme altında kalırsın
Şey bu kategori yurt içi alışveriş kategorisi değil mi? Sanırım ben yanlış anladım pardon. İlk önce ürünüm 3-4 gün gecikmedi bunu kimse problem etmiyor zaten konuyu anlamamışsın ki boş yorum yapıyorsun ilk önce okumayı öğren ondan sonra yorum yap. Biz burada böyle bir haksızlığın neden yapıldığını bunun doğal olmadığını söylüyoruz.
Toplu yazıyorum bu yazımı üstüne alması gereken FANBOY görünümlü çalışanlara.
Ben E-ticaret yöneticisiyim, firmalar aynı süreleri diğer sitelerde de verebilir. Bunu vermiyor 1 günde kargoluyorsa kendi sitesindeki alıcıyı kolayca bekletebildiği içindir.
Kendi olmayan iş bilginiz ile sadece alıcı olarak ''4-10 YAZIYOR ALMASAYDIN'' demekle olmuyor.
Bir firma AMAZONA, HEPSİBURADAYA nasıl hizmet veriyorsa kendi sitesinden de size aynı hizmeti vermek zorundadır.
HAWKDAN çok alışveriş yapan kardeşime söylüyorum ne yapıyorsun aynı markadan 12 koltuk mu alıyorsun 1 koltuk 2 minder alınca e-ticaret uzmanı mı oldunuz fanboyluk yapmayın madur oluncada burda ağlamayın. Aynı mevzu sitesinden aldığınız üründe sorun çıktığında da geçerlidir. Sorun çıktığında sizi bekletir belki sallar tüketici haklarından alırsınız hakkınızı ama diğer platformlarda bunu YAPMAZ !
E-ticarette firma kalitesi her yerde aynı olmalıdır.
Sonuç : Kendi sitesine güvenilip yapılan bir alışveriş. Ama amazondan 10 gün sonra alan insanın siparişini teslim alışını izlemesi.
Bunun üstüne hala savunuyorsa o fanboy, biraz araştırma ile çalıştığı firmanın HAWK olduğunu bulabiliriz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Toplu yazıyorum bu yazımı üstüne alması gereken FANBOY görünümlü çalışanlara.
Ben E-ticaret yöneticisiyim, firmalar aynı süreleri diğer sitelerde de verebilir. Bunu vermiyor 1 günde kargoluyorsa kendi sitesindeki alıcıyı kolayca bekletebildiği içindir.
Kendi olmayan iş bilginiz ile sadece alıcı olarak ''4-10 YAZIYOR ALMASAYDIN'' demekle olmuyor.
Bir firma AMAZONA, HEPSİBURADAYA nasıl hizmet veriyorsa kendi sitesinden de size aynı hizmeti vermek zorundadır.
HAWKDAN çok alışveriş yapan kardeşime söylüyorum ne yapıyorsun aynı markadan 12 koltuk mu alıyorsun 1 koltuk 2 minder alınca e-ticaret uzmanı mı oldunuz fanboyluk yapmayın madur oluncada burda ağlamayın. Aynı mevzu sitesinden aldığınız üründe sorun çıktığında da geçerlidir. Sorun çıktığında sizi bekletir belki sallar tüketici haklarından alırsınız hakkınızı ama diğer platformlarda bunu YAPMAZ !
E-ticarette firma kalitesi her yerde aynı olmalıdır.
Sonuç : Kendi sitesine güvenilip yapılan bir alışveriş. Ama amazondan 10 gün sonra alan insanın siparişini teslim alışını izlemesi.
Bunun üstüne hala savunuyorsa o fanboy, biraz araştırma ile çalıştığı firmanın HAWK olduğunu bulabiliriz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Söylediğiniz şeyler zorunluluk değil, firmanın kendi itibarını koruması ve müşteri memnuniyeti sağlaması için gerekli şeylerdir. Kendi sitesine önem vermiyor, diğer sitelerden yaptığı satışlara önem veriyor bile desek. Amazon diyor ki sana prime kampanyası ile satıyorsan ertesi gün kargoya vereceksin (vermiyorsun bile kargo şirketi gelip kendisi alıyor.) Hepsiburada'da bile 2-3 gün sonra uyarı yiyorsun siparişi kargoya ver diye.
Ben şeye takıldım sadece, kendi sitesinde ana sayfada 1-2 tık scroll ile aşağı inince bariz görünen bir kargo süresi 4-10 iş günü yazısı olduğunu görüyorum. Yani bu demek oluyor ki o siteden verilen siparişler 10. günün sonuna kadar kargoya vermeme hakları var. Kargoya verdiklerinde de zaten kargo firmasına kalıyor ne kadar sürede geleceği. Ben o yazıyı gördükten sonra oradan sipariş vermezdim mesela. Yazı küçük falan da değil bariz görünüyor hatta siteye girdim, ürünlere bakmak için biraz aşağı kaydırdım direk karşıma çıktı. Haksızlık olmuyor dediğiniz bu konu. Aynı sitede siz dün sipariş vermiş olun ben bugün vermiş olayım. 2 gün sonra benim siparişim kargoya verilirse haksızlık bu olmuş oluyor. Yani amazondan almış onunki önce kargoya verilmiş ben hawkdan aldım verilmedi değil. Sizde amazondan alsaydınız o zaman kimse zorlamadı sizi oradan alın diye. Kargo süresini okumamış olmanız sizin sorununuz.
Hocam zaten 4-10 işgününe takılmıyorum farkınıdaysan. Amazon firması üzerinden satış yapan hawk göndericisi aynı şekilde hawk firması aynı ürünü 1 işgününde kargoya verirken kendi sitesinde neden böyle bir ayrımcılık yapıyor? Problem budur.
Burada gelip hawk'ın kendi sitesine de aynı özeni göstermesini beklersin tabii ki ama bu özeni vermiyor diye de kalkıp kendi sitesinde de 2-3 güne kargoya vermek zorunda böyle şey olmaz diyip ağlamanın bir mantığı yok.
Söylediğiniz şeyler zorunluluk değil, firmanın kendi itibarını koruması ve müşteri memnuniyeti sağlaması için gerekli şeylerdir. Kendi sitesine önem vermiyor, diğer sitelerden yaptığı satışlara önem veriyor bile desek. Amazon diyor ki sana prime kampanyası ile satıyorsan ertesi gün kargoya vereceksin (vermiyorsun bile kargo şirketi gelip kendisi alıyor.) Hepsiburada'da bile 2-3 gün sonra uyarı yiyorsun siparişi kargoya ver diye.
Öyle bir zorunluluk yok amazondan bilmeden yönlendirme yapma ! Kargo günün sen belirleyebilirsin fiyat garantisi vermek başka kargo garantisi vermek başka. Konu üretip gönderebiliyosan neden sitendeki müşteriyi madur ediyosun. Sizin yaptığınız sapığı savunmak, haksızlığı savunmak gibi. Boş savunma içerisindesiniz.
Fotoğrafta görüleceği üzere 12.11 tarihinde hawkın kendi sitesinden fab v5 koltuk siparişi verdim ve hala kargolama yapılmadı.
Arkadaşım ise pazar günü (17.11) tarihinde amazon üzerinden sipariş verdi aynı koltuğu kendisine pazartesi günü yani dün itibariyle kargo yapıldı ve şuanda kargo firmasında aktarmada yani kısacası çarşamba günü teslim edilecek.
Hawk firmasının yaptığı bariz bir şekilde ayıptır. Pazaryerlerinden korktukları için kötü yorum vs gelmesin diye oralara ağırlık vererek kendi sitelerinden yapılan siparişleri geciktiriyolar. Nede olsa orada ki yorumları kendileri belirleyebiliyolar.
Firma taahhüt ettiği max 10 iş gününü geçtiğinde konu açmanızda fayda var. Bu gün 7.iş günü ve sabır göstermek gerek. 10 iş günün aşarsa o zaman firma ile iletişime geçip şikayetinizi yapın.
Prime kampanyası, aynı gün teslim ya da ertesi gün teslim değil mi? Ben mi yanlış biliyorum? Hiç de yanlış bildiğimi sanmıyorum. Zaten normal siparişlerden bahsetmedim. PRIME kampanyalı ürünlerden bahsettim. Dikkatli okuduysan.
Toplu yazıyorum bu yazımı üstüne alması gereken FANBOY görünümlü çalışanlara.
Ben E-ticaret yöneticisiyim, firmalar aynı süreleri diğer sitelerde de verebilir. Bunu vermiyor 1 günde kargoluyorsa kendi sitesindeki alıcıyı kolayca bekletebildiği içindir.
Kendi olmayan iş bilginiz ile sadece alıcı olarak ''4-10 YAZIYOR ALMASAYDIN'' demekle olmuyor.
Bir firma AMAZONA, HEPSİBURADAYA nasıl hizmet veriyorsa kendi sitesinden de size aynı hizmeti vermek zorundadır.
HAWKDAN çok alışveriş yapan kardeşime söylüyorum ne yapıyorsun aynı markadan 12 koltuk mu alıyorsun 1 koltuk 2 minder alınca e-ticaret uzmanı mı oldunuz fanboyluk yapmayın madur oluncada burda ağlamayın. Aynı mevzu sitesinden aldığınız üründe sorun çıktığında da geçerlidir. Sorun çıktığında sizi bekletir belki sallar tüketici haklarından alırsınız hakkınızı ama diğer platformlarda bunu YAPMAZ !
E-ticarette firma kalitesi her yerde aynı olmalıdır.
Sonuç : Kendi sitesine güvenilip yapılan bir alışveriş. Ama amazondan 10 gün sonra alan insanın siparişini teslim alışını izlemesi.
Bunun üstüne hala savunuyorsa o fanboy, biraz araştırma ile çalıştığı firmanın HAWK olduğunu bulabiliriz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sandalyesi kırılmıştır, ihtiyacı vardır, satmıştır. Herkes sizin gibi kedisi ile oynayarak sipariş bekliyor olmayabilir. Firmalar böyle yaptığınız için rahatlar. Sadece hakkını arayanlara zorla veriyorlar.
Yönetici olduğunuz için büyük bir işleviniz yok. Ben mağdur olunca sizin kullandığınız tabirce "ağlamıyorum" çünkü kargonun ne zaman geleceğini gibi bir çok bilgiye sahip olduğum için ne yapacağımı biliyorum.
Herhangi bir "fanboyluğum" yok. Herhangi bir siteden sipariş versem bile bunu açık açık olumlu olumsuz eleştirebilirim. Çoğu konuda bunu net şekilde belirtiyorum da. Size göre bir firmayı eleştirmek "fanboyluk" sayılıyor. Diğer firmalara yapılan hızlı teslimat ile kendi sitesinde yapılan teslimat aynı olmak zorunda olabilir. Yine söylüyorum koskoca bir yazı var.
Firma taahhüt ettiği max 10 iş gününü geçtiğinde konu açmanızda fayda var. Bu gün 7.iş günü ve sabır göstermek gerek. 10 iş günün aşarsa o zaman firma ile iletişime geçip şikayetinizi yapın.
Öyle bir zorunluluk yok amazondan bilmeden yönlendirme yapma ! Kargo günün sen belirleyebilirsin fiyat garantisi vermek başka kargo garantisi vermek başka. Konu üretip gönderebiliyosan neden sitendeki müşteriyi madur ediyosun. Sizin yaptığınız sapığı savunmak, haksızlığı savunmak gibi. Boş savunma içerisindesiniz.
Sapığı savunmak . Bunları geçtim benim yaptığım savunma yapmak değil, olanı söylemek. Zaten söylediğim gibi hawkın yaptığının haksızlık olduğunu düşünmüyorum. Sadece müşteri memnuniyeti ile alakalı bir durum.