4060Ti DisplayPort girişi

Katılım
21 Ekim 2023
Mesajlar
128
Reaksiyon skoru
49
Ekran Kartı : MSI RTX 4060 Ti Ventus 2X Black 16G
Kasa : BitFenix Nova Mesh SE TG
Merhaba, ekran kartının display port girişleri kasaya çok yakın olduğundan kablo tam oturmuyor. No signal veya Cable not connnected durumu yaşanıyor. Birkaç fotoğraf ile sorunu göstermeye çalıştım.
Ekran kartının vidasını çıkardığım zaman ise bir problem yok display porttan görüntü alabiliyorum. Ancak vidayı çıkardığım zaman da ekran kartı hafif yamuk duruyor. Bu şeklilde kullanmam ileride sorun olur mu ?
 

Ekler

  • 1.jpg
    1.jpg
    120.4 KB · Hit: 102
  • 2.jpg
    2.jpg
    107.1 KB · Hit: 105
  • 3.jpg
    3.jpg
    943 KB · Hit: 104
Ekran Kartı : MSI RTX 4060 Ti Ventus 2X Black 16G
Kasa : BitFenix Nova Mesh SE TG
Merhaba, ekran kartının display port girişleri kasaya çok yakın olduğundan kablo tam oturmuyor. No signal veya Cable not connnected durumu yaşanıyor. Birkaç fotoğraf ile sorunu göstermeye çalıştım.
Ekran kartının vidasını çıkardığım zaman ise bir problem yok display porttan görüntü alabiliyorum. Ancak vidayı çıkardığım zaman da ekran kartı hafif yamuk duruyor. Bu şeklilde kullanmam ileride sorun olur mu ?
O şekilde kullanmanızı önermiyorum hocam zarar görür kartınız.
 
O şekilde kullanmanızı önermiyorum hocam zarar görür kartınız.
benim de içime sinmedi konuyu ondan açtım zaten, bir çözüm yolu bulamadım. bütün sistemlerde mi böyle yoksa bana mı böyle denk geldi onu da anlamadım
 
display port kablosunun kafası geniş olduğu için tam uturmuyor değil mi
 
Ekran Kartı : MSI RTX 4060 Ti Ventus 2X Black 16G
Kasa : BitFenix Nova Mesh SE TG
Merhaba, ekran kartının display port girişleri kasaya çok yakın olduğundan kablo tam oturmuyor. No signal veya Cable not connnected durumu yaşanıyor. Birkaç fotoğraf ile sorunu göstermeye çalıştım.
Ekran kartının vidasını çıkardığım zaman ise bir problem yok display porttan görüntü alabiliyorum. Ancak vidayı çıkardığım zaman da ekran kartı hafif yamuk duruyor. Bu şeklilde kullanmam ileride sorun olur mu ?
Oraya küçük vida takmayı dene
 
aynen öyle hocam üst kısmı kasanın metal kısmına denk geliyor ilk fotoğrafta göstermeye çalıştığım şey buydu.

deneyeceğim teşekkürler
bıçakla soysan yerine oturur
 
Fotoğrafta çok ince bir kısmı kasaya geliyor gibi gözüküyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İncecik soymayla kablolar hemen dışarı çıkar mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasaya sürten çıkıntı kaç mm
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,253
Mesajlar
11,075,185
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top