Çözüldü✓ İncehesaptan aldığım colorful rtx 4060 ti ekran kartı bozuk çıktı.

ekran kartını incehesaptan 26.11.2023 tarihinde sipariş verdim 28 ince ulaştı ama 29 unda anca açıp test edebildim ve sonuç. videodaki gibi ürün sıfır daha önce hiç açılmamış ama öyle bir bobin sesi var ki çıldırıyorum kaçtane kart gördüm böylesini görmedim ve bundan şunu anladımki colorful'u ilk deneyimim olarak dış yapısı çok kaliteli ama bi bobin sesini yapamıyorsanız daha bir şey beklemiyorum.
video :
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

eski kartımda gram ses yok gtx 1650 ama bu kart ciiden arızalı çünkü coil whine sesi bile bu kadar yüksek olamaz.
Evde kaynak yapilacak sandalye masa ayagi varsa kullanabikirsin bunu
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: john
Arkadaşlar ben ürünü kargolamadan önce aradım bu aldığım modelin stok bilgisini öğrenmek için. bana stok yok dediler. bugunde baktığımda sınırlı stok gözüküyor... biraz yalan dolan var bu işte. stok yok diye iade istedim ama değişim isteyeceğim şimdi geri belirtiyorum.
Allah sabır versn
 
  • Üzgün
Reaksiyonlar: john
Allah sabır versn
amin, artık alışkınım ya elektronikte o kadar şanlıyımki her ürünü en az 1 kez değişim yaptırıyorum. başıma gelenleri anlatırım bi ara daha öncedende.
 
amin, artık alışkınım ya elektronikte o kadar şanlıyımki her ürünü en az 1 kez değişim yaptırıyorum. başıma gelenleri anlatırım bi ara daha öncedende.
vallahi incehesap ve itopyadan çok şikayet geliyor itopyadan sadece tek ürün aldım onda da bir sorun çıkmadı şükür
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: john
Arkadaşlar ben ürünü kargolamadan önce aradım bu aldığım modelin stok bilgisini öğrenmek için. bana stok yok dediler. bugunde baktığımda sınırlı stok gözüküyor... biraz yalan dolan var bu işte. stok yok diye iade istedim ama değişim isteyeceğim şimdi geri belirtiyorum.
İncehesap'ın mağazası ile servisi aynı binada hocam mağaza bana 20 dk mesafede kulaklık ile ilgili dip ses probleminden bizzat mağazaya gittim ürünü aldılar 30 dk sonra işlem bitti dediler tamir edildi vs fakat hala dip ses vardı tekrar ürünü alıp bı 30 dk daha bekledim gene dip ses vardı değişim istedim mirin kırın ettiler ama biraz ses tonunu yukseltince yetkili bayan devreye girip değiştirdi ürünü bu şekilde halletim problemimi ben bizzat gitmeyince isteğini yapıyorlar maalesef
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: john
20
İncehesap'ın mağazası ile servisi aynı binada hocam mağaza bana 20 dk mesafede kulaklık ile ilgili dip ses probleminden bizzat mağazaya gittim ürünü aldılar 30 dk sonra işlem bitti dediler tamir edildi vs fakat hala dip ses vardı tekrar ürünü alıp bı 30 dk daha bekledim gene dip ses vardı değişim istedim mirin kırın ettiler ama biraz ses tonunu yukseltince yetkili bayan devreye girip değiştirdi ürünü bu şekilde halletim problemimi ben bizzat gitmeyince isteğini yapıyorlar maalesef
valla banada yakın aslında ama vaktim olmuyor çalışıyorum. ama eğer değişim vermezler ise yada stok yok derlerse işte ozaman ortalık 56
 
amin, artık alışkınım ya elektronikte o kadar şanlıyımki her ürünü en az 1 kez değişim yaptırıyorum. başıma gelenleri anlatırım bi ara daha öncedende.
Bunu degistir veya iade et bence, bu boyle kullanilmaz.
Fps limitini kaldirarak, anamenusunde yuksek fps veren bir oyunda bak bakalim maximum kaç cm helyum kaynak atabiliyor 😑
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: john
Umarım sorunsuz problemin çözülür hocam
inşallah ben öyle olacağından umutluyum bakalım pek sorun çıkarcak tipe benzemiyorlar. ürün arızalı olduğundan.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunu degistir veya iade et bence, bu boyle kullanilmaz.
Fps limitini kaldirarak, anamenusunde yuksek fps veren bir oyunda bak bakalim maximum kaç cm helyum kaynak atabiliyor 😑
:D zaten servis yolunda şuan. sonucu bekliyoruz.
 
Bunu gazeteleri habercileri cagirip, bir torpil koyarak patlatip protesto etmen lazim. Ne servisi 😀
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: john
Bunu gazeteleri habercileri cagirip, bir torpil koyarak patlatip protesto etmen lazim. Ne servisi 😀
oksid bilişim diye biryer :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

22.01.2021 tarihinde gaming genden hazır kasa aldım, istanbul anadolu yakasında oturuyorum.ürünü ev adresime verdim, adres doğru ama nasıl olduysa silivriye kadar gitti,
ürün geldi açtım kasa camı kırık geri servise, cam değişimi sonra cam değişmiş geldi, bu sefer kasa rainbow ben rgb li modeli almıştım sistemdede o gözüküyor, sonrasında
ekran kartı şuanki tuf 1650 modelinin kablosuz versiyonuydu fan rpmlerinde bi sorun var o kartın anlık yükseliş yaşıyor 2 kere servise gittim.3.de doa raporu verdiler.
aldığım yere verdim aynı kartı verdiler oda aynı bu modelin sorunu bu daha önceden konum var bunun hakkında. sonrasında orda biraz sıkıntı yaşadım ben böyle bi ekran kartı
kullanamam diye çünkü cidden sıkıntılı seri düşünsenize dizi izlerken bi anda fan fullerniyor. sonra bana kablolu versiyonu verdiler onda sorun yok hala kullanıyorum,
tabi monitör olayıda var 2 kez monitör değiştim pikselden ve halen pikselli şuankide alıştım öyle kullanıyorum. sonrasında yine incehesaptan almış olduğum rbg mouse pad
var rgb si yanmıyordu değiştiler mi bilmiyorum öyle kendi kafalarına göre iş yapıp yollamışlar. ve bu aldığım sistemde psu da sesli çalışıyordu 2 kere onuda değiştim. arkadaşlar kısaca alışkınım böyle şeylere ama firmalara alışkın değilim. o yüzden azda olsa biraz korku var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,158,704
Mesajlar
10,442,978
Üyeler
184,043
Son üye
besotfhezoe
Geri
Top