RX 6700 XT mi RTX 4060 mı ?

impacto

80+ Bronze
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
563
Reaksiyon skoru
175
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
 
6700XT daha iyi
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
Hocam rx 6700xt daha iyi 12gb vram ilerde 8gb sıkıntıya girer yine sen bilirsin
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
Rx 6700xt al geç nvidia'ya o kadar para verilirmi :D
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
ray traysing nvdia da daha iyi 4060 yerine 12 bin tl ye 2.el 3080 kovala daha iyi
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
8gb yeterli olur ama rx6700xt tabikide (ne yapacagina da bağlı)
 
Aslına bakarsanız 15 gün önce XFX 6700 XT SWFT 309 modelini 6 taksit 12 bin liraya satın aldım. Kart şuanda 22 bin lira olmuş. The Finals oyununa girdim FSR mecburen açılıyor ve görüntü kalitesi hiç hoşuma gitmedi. Birde gelen kartta coilwhine vardı değişime gönderdim gelen kartta da coilwhine var. Şimdi tekrar değişime yolladım muhtemelen yine coilwhine olacak. Acaba iade edip 4060 mı alsam diye düşünüyorum. Bu şekilde mecburen FSR kullandıracak oyunlar varsa hiç keyif vermiyor görüntü pütür pütür görünüyor.
 
Aslına bakarsanız 15 gün önce XFX 6700 XT SWFT 309 modelini 6 taksit 12 bin liraya satın aldım. Kart şuanda 22 bin lira olmuş. The Finals oyununa girdim FSR mecburen açılıyor ve görüntü kalitesi hiç hoşuma gitmedi. Birde gelen kartta coilwhine vardı değişime gönderdim gelen kartta da coilwhine var. Şimdi tekrar değişime yolladım muhtemelen yine coilwhine olacak. Acaba iade edip 4060 mı alsam diye düşünüyorum. Bu şekilde mecburen FSR kullandıracak oyunlar varsa hiç keyif vermiyor görüntü pütür pütür görünüyor.
Bende de rx6700xt var görüntüde falan sorun yok + istersen 50 tane ekran kartı değil coilwhinesiz kart bulamazsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Coilwhine tüm ekran kartlarında var istersen 4090 al
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
6700XT daha iyidir ancak NVIDIA'daki güvende AMD ekran kartlarında yok seçim senin
 
Biliyorum bu soru çok sorulmuş ama bulduğum konular FSR 3.0 çıkmadan önce açılmış. Şuan ki şartlarda hangisini tercih etmek daha mantıklı ? Oyun oynarken Ray Tracing kullanmayı tercih ederim. Monitörüm FHD bu açıdan 2K ya geçme gibi bir durumumda yok. 8GB VRAM 1080p de şimdi ve önümüzdeki 2-3 yıl için yeterli gelir mi ?
6700xt.
 
Aslına bakarsanız 15 gün önce XFX 6700 XT SWFT 309 modelini 6 taksit 12 bin liraya satın aldım. Kart şuanda 22 bin lira olmuş. The Finals oyununa girdim FSR mecburen açılıyor ve görüntü kalitesi hiç hoşuma gitmedi. Birde gelen kartta coilwhine vardı değişime gönderdim gelen kartta da coilwhine var. Şimdi tekrar değişime yolladım muhtemelen yine coilwhine olacak. Acaba iade edip 4060 mı alsam diye düşünüyorum. Bu şekilde mecburen FSR kullandıracak oyunlar varsa hiç keyif vermiyor görüntü pütür pütür görünüyor.
Coilwhine ı sistem bileşenlerinden özellikle psu dan da yapabilir bilginiz olsun.Bunu deneyimledim çünkü arkadaşın bilgisayarında cayır cayır ses gelirken benim pc de hiç bir şekildr coilwhine sesi yoktu.Soruya geleyim;fanı olmamakla birlikte amd kart tercih ediyorum yıllardır.Uygun fiyatlı ve eskisi gibi driver vs sorunları yok.yaklaşık 1.5 yıldır 6800xt kullanıyorum çok memnunum
 
Coilwhine ı sistem bileşenlerinden özellikle psu dan da yapabilir bilginiz olsun.Bunu deneyimledim çünkü arkadaşın bilgisayarında cayır cayır ses gelirken benim pc de hiç bir şekildr coilwhine sesi yoktu.Soruya geleyim;fanı olmamakla birlikte amd kart tercih ediyorum yıllardır.Uygun fiyatlı ve eskisi gibi driver vs sorunları yok.yaklaşık 1.5 yıldır 6800xt kullanıyorum çok memnunum
Aslına bakarsan psumda da coilwhine sorunu yaşıyorum. Ozaman sorunun asıl kaynağı psu sanırım 🤦‍♂️ 750W psu tavsiyeniz ne olur ? Bende şuan Gigabyte P650B 650W var. 6700 xt min. 650W istiyor ama 750W öneriyor. Almışken 750W alayım bari :D Bu arada cevaplarınız için teşekkürler sanırım 6700 xt'den devam edicem. Kasımda laptop almayı düşünüyordum keşke ozaman kasa alsaymışım. Şuanda ryzen 5 5600 ve 6700 xt 16 bin liraya mal oldu. 2-3k da psu desek hazır sistem fiyatına 3 parça almış olucam :(
 
Aslına bakarsan psumda da coilwhine sorunu yaşıyorum. Ozaman sorunun asıl kaynağı psu sanırım 🤦‍♂️ 750W psu tavsiyeniz ne olur ? Bende şuan Gigabyte P650B 650W var. 6700 xt min. 650W istiyor ama 750W öneriyor. Almışken 750W alayım bari :D Bu arada cevaplarınız için teşekkürler sanırım 6700 xt'den devam edicem. Kasımda laptop almayı düşünüyordum keşke ozaman kasa alsaymışım. Şuanda ryzen 5 5600 ve 6700 xt 16 bin liraya mal oldu. 2-3k da psu desek hazır sistem fiyatına 3 parça almış olucam :(
PSU şu kronik yanma patlama sorunlu olan seriden değil dimi 😀
 
Geri
Top