Yardım BDH teknik servis rezilliği altında bilmem kaçıncı forum !

Mysteri

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
378
Reaksiyon skoru
71
Samsung S10e bir cihazım var 08.07.2019 tarihli bir cihaz elimde Faturası da var, ben bu ciihazı teknik servise yolladım garantisi geçtiği için garanti dışı işlem gördü ve arka kapak, ön kapak, pil değişimi istendi bir fiyat belirlendi ve bende kabul ettim 4600 küsür bir rakamdı. Daha sonra parça beklendirme süresine girdi 1 2 gün geçmeden kendilerince iade oluşturdular ve bana hiç dönüş yapmadılar bu durum için ben kendilerini arayıp neden diye sorduğumda artık parça üretilemiyor, temin edilemiyor dendi bende hangi parça diye sorduğumda ön kapak dendi neden diye sorduğumda üretilmiyor artık dendi 5 ve üzeri cihazlar için temin edilemiyor dendi bende faturasını sonradan buldum ve baktım geçmediğini söyledim halen birkaç ayım olduğunu söyledim bu sefer farklı şeyler söyleyerek bana stok durumundan vb. şeylerden bahsetti. Samsungun kendi teknik servisi ile görüştüğümde ise bana halen üretildiği söylendi ne yapmam lazım bu durumu 2 3 aydır yaşıyorum şikayet etsem elime bir şey geçer mi acaba ?
 
Direkt Samsung'a gönder?
 
Neyi hocam ? zaten kendi yetkili servislerine gönderdim.
 
Samsung'a nasıl gönderebilirim hocam, kendileri ile bu durumu konuştum ama halen kayıt bekliyor perşembe den itibaren yetkili servis ile görüşeceklerini belirttiler bana ama bir haber yok
 
Telefon ithalatçı garantili mi?
 
Samsung'a nasıl gönderebilirim hocam, kendileri ile bu durumu konuştum ama halen kayıt bekliyor perşembe den itibaren yetkili servis ile görüşeceklerini belirttiler bana ama bir haber yok
Samsung müşteri hizmetlerini ara veya canlı desteğe bağlan.
 
Son düzenleme:
Samsung S10e bir cihazım var 08.07.2019 tarihli bir cihaz elimde Faturası da var, ben bu ciihazı teknik servise yolladım garantisi geçtiği için garanti dışı işlem gördü ve arka kapak, ön kapak, pil değişimi istendi bir fiyat belirlendi ve bende kabul ettim 4600 küsür bir rakamdı. Daha sonra parça beklendirme süresine girdi 1 2 gün geçmeden kendilerince iade oluşturdular ve bana hiç dönüş yapmadılar bu durum için ben kendilerini arayıp neden diye sorduğumda artık parça üretilemiyor, temin edilemiyor dendi bende hangi parça diye sorduğumda ön kapak dendi neden diye sorduğumda üretilmiyor artık dendi 5 ve üzeri cihazlar için temin edilemiyor dendi bende faturasını sonradan buldum ve baktım geçmediğini söyledim halen birkaç ayım olduğunu söyledim bu sefer farklı şeyler söyleyerek bana stok durumundan vb. şeylerden bahsetti. Samsungun kendi teknik servisi ile görüştüğümde ise bana halen üretildiği söylendi ne yapmam lazım bu durumu 2 3 aydır yaşıyorum şikayet etsem elime bir şey geçer mi acaba ?
Evet bu servisi ben de sevmiyorum, sıkıntılı bence.
 
Evet bu servisi ben de sevmiyorum, sıkıntılı bence.
Hocam kaç aydır konuşuyorum soruma cevap bulamıyorum, insan gibi konuşuyor cevap veriyorum ama aldığım sonuç sıfır. Ne yapıcağımı bilmiyorum bekliyorum öylece
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Samsung tarafıda kayıt oluşturup oluşturup duruyor artık arkada ne olup ne bitiyor bilmiyorum.
 
Hocam kaç aydır konuşuyorum soruma cevap bulamıyorum, insan gibi konuşuyor cevap veriyorum ama aldığım sonuç sıfır. Ne yapıcağımı bilmiyorum bekliyorum öylece
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Samsung tarafıda kayıt oluşturup oluşturup duruyor artık arkada ne olup ne bitiyor bilmiyorum.
Hocam umurlarında değil, bir de baya markaya bakıyorlar, kaçış zor.

 
En az 5 sene tamir hizmet sunmak zorunda değiller mi alalı 5 sene olmamış
 
Cidden umurlarında değil işimi bilirkişi Samsung ile çözmek istiyorum sıkıntınızı anlıyorum, üzüntünüzü anlıyorum vb. şeyler söylerek kayıt açıp açıp duruyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

En az 5 sene tamir hizmet sunmak zorunda değiller mi alalı 5 sene olmamış
Evet hocam bende sonradan öğrendim onu faturaya baktığımda halen dolmadığı görünüyor, ama neden yapmıyorlar
 
Geri
Top