Amazon deposunda çalışmak?

5.5 ay diyor ama dikkat et
 
bende başvursam gireblirmiyim acaba ?
 
Koton, Amazon, Koçtaş, Unilever gibi yerlerde çalışmıştım. Bunların arasından en iyisi Unileverdi tabi. Şimdi iş deneyimlerimi elbet paylaşırdım ama ilanda bilgi eksikliği var. Tamam depo elemanı ama alan ne ? Mal kabul, Sevkiyat, Toplama, RT, Excel gibi alanlar mevcut örneğin. Alana göre yorum yapardım bilseydim kesin eğer. "Siparişleri toplamaya, paketlemeye ve müşterilere göndermeye yardımcı olmak için Amazon Türkiye’deki ekibimize katılın" Şimdi toplama mı yaptıracak, paketleme mi ? Ne saçma bir iş tanıtımı amazondan. Not: Amazon askerliğini yapmış eleman ister bu arada. Yapılmamışsa %95 kabul etmez.
 
Son düzenleme:
Koton, Amazon, Koçtaş, Unilever gibi yerlerde çalışmıştım. Bunların arasından en iyisi Unileverdi tabi. Şimdi iş deneyimlerimi elbet paylaşırdım ama ilanda bilgi eksikliği var. Tamam depo elemanı ama alan ne ? Mal kabul, Sevkiyat, Toplama, RT, Excel gibi alanlar mevcut örneğin. Alana göre yorum yapardım bilseydim kesin eğer. "Siparişleri toplamaya, paketlemeye ve müşterilere göndermeye yardımcı olmak için Amazon Türkiye’deki ekibimize katılın" Şimdi toplama mı yaptıracak, paketleme mi ? Ne saçma bir iş tanıtımı amazondan. Not: Amazon askerliğini yapmış eleman ister bu arada. Yapılmamışsa %95 kabul etmez.
Sağol verdiğin bilgiler için 💝
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,656
Mesajlar
11,079,511
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top