erdem151533
80+
- Katılım
- 24 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 142
- Reaksiyon skoru
- 30
Evde çok kişi interneti kullanıyor oyunumu oynayamıyorum wi fi yı yavaşlatmanın yolu yokmu?
Modem Arayüzüden Bant Genişliği Atayabilirsin Wİ-Fİ Kullanan Kişilere .Evde çok kişi interneti kullanıyor oyunumu oynayamıyorum wi fi yı yavaşlatmanın yolu yokmu?
Bu Sadece Wİ-Fİ Çekim Gücü İçin Değilmiydi ?Wifi ayarlarından iletişim gücünü %20 %10 a düşür
Var modem özellik varsa ayarlanabiliyor hangi modem kullanıyorsun
evet ama kablolu bağlanıyorsa pingi düşerBu Sadece Wİ-Fİ Çekim Gücü İçin Değilmiydi ?
Attığınız videodaki arayüz benimkiyle tamamen farklı dolayısıyla yapamıyorum