AMAZON VE ASUS MAĞDURİYETİ

Vatan.Delisi

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
795
Reaksiyon skoru
345
Merhaba arkadaşlar 19 temmuz 2022 tarihinde Asus tuf gaming vg279q1a modelini amazondan aldım 26 04 2023 tarihinde panel arızasından dolayı servise gitti ekran değişimi oldu daha sonra 04 10 2023 tarihinde tekrar panel arızası verdi tekrar servise gitti ekran değişimi oldu 06 11 2023 tarihinde tekrar panel arızası verdi üçüncü defa servise gitti değişim raporu çıktı amazon müşteri hizmetleri iade yaparız diyor 3600 TL aldığım ürün oldu 7000 TL değişim yapamayız diyor ne yapmam gerek tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi teşekkürler
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar 19 temmuz 2022 tarihinde Asus tuf gaming vg279q1a modelini amazondan aldım 26 04 2023 tarihinde panel arızasından dolayı servise gitti ekran değişimi oldu daha sonra 04 10 2023 tarihinde tekrar panel arızası verdi tekrar servise gitti ekran değişimi oldu 06 11 2023 tarihinde tekrar panel arızası verdi üçüncü defa servise gitti değişim raporu çıktı amazon müşteri hizmetleri iade yaparız diyor 3600 TL aldığım ürün oldu 7000 TL değişim yapamayız diyor ne yapmam gerek tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi teşekkürler
dostum ilk olarak thh'ye başvurabilirsin
Arkadaşlar çok yardımcı oldunuz teşekkürler
ikincisi kimse sana yarım etmek veya cevap vermek zorunda değil
 
dostum ilk olarak thh'ye başvurabilirsin

ikincisi kimse sana yarım etmek veya cevap vermek zorunda değil
tabii ki değil formun amacı bu zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkürler
 
tabii ki değil formun amacı bu zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkürler
sen çok yardımcı oldunuz tavrı ile yaklaşınca öyle dedim yanlış anlama lütfen

rica ederim ne demek her zaman
 
2022 yılında almış olduğum asus monitör fiyatı olan 3 bin TL yi kabul etmek zorunda kaldım normal fiyatı şu an 7 bin TL oldu Amazon'un canı cehenneme
 
2022 yılında almış olduğum asus monitör fiyatı olan 3 bin TL yi kabul etmek zorunda kaldım normal fiyatı şu an 7 bin TL oldu Amazon'un canı cehenneme
herkese yaklaşımı farklı bu firmanın. Bir arkadaşım samsung kablosuz kulaklık aldı. 1 hafta sonra yanlışlıkla çamaşır makinesine attı bozdu. Ona rağmen değişim yaptılar (çamaşır makinesine atıldığını belirttikleri halde)
 
herkese yaklaşımı farklı bu firmanın. Bir arkadaşım samsung kablosuz kulaklık aldı. 1 hafta sonra yanlışlıkla çamaşır makinesine attı bozdu. Ona rağmen değişim yaptılar (çamaşır makinesine atıldığını belirttikleri halde)
Defalarca yanlış bilgi verdiler ürün stokta yok gelince değişim yapacağız dediler ürün 1 yıldır stoklara gelmiyor üst modeli aradaki fark ödesem kabul etmiyorlar
 
THH karara bağlandı mı ? Muadili ile değişimini uygun görebilir. Veya ürünün değişimini uygun görebilir THH. Amazonun THH cevapları genelde çok tatmin edici olduğu için olumsuz bile sonuçlanabilir :D
 
Elimde ürün yok diyerek iade yapabilir, aynı ücretin iade edilmesini değil neden fiyatın bu denli değiştiğini sorgulamak gerek.
 
THH karara bağlandı mı ? Muadili ile değişimini uygun görebilir. Veya ürünün değişimini uygun görebilir THH. Amazonun THH cevapları genelde çok tatmin edici olduğu için olumsuz bile sonuçlanabilir :D
THH ile görüştüm ürün değişimi veya para iadesi olur dedi değişim olmuyor ürün üretimi durmuş asus la görüştüm para iadesi konusunda Amazon 2 sene önceki parayı iade etti yasal faizini vermiyor THH kararı gerek diyor
 
Elimde ürün yok diyerek iade yapabilir, aynı ücretin iade edilmesini değil neden fiyatın bu denli değiştiğini sorgulamak gerek.
Evet maalesef 3500 TL olan ürün 7500 TL oldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

THH başvurunu yap misli ile veyahut muadili ile değişimini talep et.
Amazon kabul etmiyor sadece ücret iadesini kabul ediyor yasal faizi için THH kararı istiyor uzun bir süreç
 
Geri
Top