13600K spike sorunu?

wgaijin

80+
Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
58
Reaksiyon skoru
6
Arkadaşlar Opera'ya anlık girişlerde fanların yüklendiğini ve şöyle bir olay denk geldiğimi fark ettim bu anlık Spike'lar böyle bir işlemci için normal mi çünkü oyunlarda herhangi bir ısı sıçraması olmuyor.
1715307048361.png
 
anakart ve soğutucu nedir?
o işlemcinin 190w'a kadar yolu var, sen 135w'da bu değerleri görüyorsan çok sıkıntı. anlık olan spike'a bişey diyememeyeceğim
 
Arkadaşlar Opera'ya anlık girişlerde fanların yüklendiğini ve şöyle bir olay denk geldiğimi fark ettim bu anlık Spike'lar böyle bir işlemci için normal mi çünkü oyunlarda herhangi bir ısı sıçraması olmuyor.
Alıntıyı görüntüle
Görev yöneticisine baktın mı spike esnasında? Yük tamamen operada mı görünüyor? Bazen defender tarama yapıyor uyg. ilk açarken kapatıp da deneyebilirsin.
Bu arada oyunları ilk açarken de spike yapıyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Görev yöneticisine baktın mı spike esnasında? Yük tamamen operada mı görünüyor? Bazen defender tarama yapıyor uyg. ilk açarken kapatıp da deneyebilirsin.
Bu arada oyunları ilk açarken de spike yapıyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
oyunlarda sıcaklık sabit 70lerde spike anlık oluyor ama hw infoda ortalama veya gerçek değer değişmiyor bir problem gibi gözükmüyor
 
Geri
Top