Yardım Aldığım Termal Macun İyimi

xdlips

80+
Katılım
23 Haziran 2023
Mesajlar
86
Reaksiyon skoru
19
Bütçe
500
Dostlar Hepsiburada'dan teknobiyotik satıcısından arctic mx-6 aldım, henüz elime ulaşmadı. Bu termal macunu bu forumda önermişlerdi. Ancak youtube'de bazı testlere baktığımda testleri yapan kişiler bu termal macunun iyi olmadığı vs. söylemişler. Birkaç tane kötü yorum duydum. Bu macun iyi mi?? Verdiğim paraya değermi? Eğer 500TL bütçeye kadar bildiğiniz daha iyi bir termal macun varsa önerirseniz çok sevinirim.

i5-12400f + coolermaster masterliquid ml240l kullanıyorum
 
Dostlar Hepsiburada'dan teknobiyotik satıcısından arctic mx-6 aldım, henüz elime ulaşmadı. Bu termal macunu bu forumda önermişlerdi. Ancak youtube'de bazı testlere baktığımda testleri yapan kişiler bu termal macunun iyi olmadığı vs. söylemişler. Birkaç tane kötü yorum duydum. Bu macun iyi mi?? Verdiğim paraya değermi? Eğer 500TL bütçeye kadar bildiğiniz daha iyi bir termal macun varsa önerirseniz çok sevinirim.

i5-12400f + coolermaster masterliquid ml240l kullanıyorum
gayet iyi hocam ama genelde mx4 öneriyorlar şuna da bi göz atabilirsiniz çok başarılı bir macun

 
Geri
Top