60 hz iPhone alınmaz

S24 Ultra yurt dışında iPhone'dan daha pahalı yalnız.
O sadece ilk çıktığında geçerli. Sonrasında çakılıyor, 1000 Dolar-Euro'ya kadar düşüyor. Apple hiçbir zaman yeni ürün çıkarmadan önceki ürünün fiyatını indirmiyor.
 
60 hz iPhone alan kimseye saygım yok.
Herkes her şeyi ihtiyacına göre alıyor, IOS Daha stabil, daha güvenli, değerini daha çok koruyor ayrıca bir statü göstergesidir. (Android kullanıyorum)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,233
Mesajlar
11,074,975
Üyeler
198,084
Son üye
JJX'
Geri
Top