Başlangıç için 500cc motosiklet alınır mı ?

Sağdan soldan duyulan şeylerle ön yargı ile yaklaşmayın. Bir motoru fiyatına göre yargılayacaksınız.
İkinci elde 50k fiyata bile bulunabilir bir motor ve fiyatına göre gerçekten güzel bir model. 70 bin kilometre kullandım a dan z sine ezbere bilirim motoru. Bloğu fiyatı bandındaki motorlara göre oldukça sağlam, kroniği de yok diyemem elbette var çin malı bir motor.
Fiyatı bandındaki en alınabilir motor emin oldun drift L'dir

Konu sahibininde 500cc ile başlamasını asla tavsiye etmem. Motor tecrübe işidir, önemli olan motoru sürmek değil trafikte motor sürebilmek.
Sıfır tecrübesiz birinin motor ile trafiğe alışması oldukça zor olur ve kötü sonuçlara yol açabilir.
250cc klasmanında bir motorla başlamanı öneririm dostum. Zamanla yükseltirsin aceleye getirme canından kiymetli değil.
Kendimce motor önerecek olursam;
Naked tarafında MT-25, NS200, Dominar 250, Duke 250 ,
Racing olarak YZF R25, Ninja 250SL, GSX-R 250 modellerine bakabilirsin.
hocam kusura bakmayın ben işin ironi kısmındayım, şu an drift parasına alınabilir neredeyse hiçbir motor yok. zaten yazdığım yazı stilinden ironi yaptığımı anlayabilirsiniz. unutmayın ki sahip olduğunuz motosiklet sizin için en iyi motosiklettir.
 
Parayı veren düdüğü çalar. Alırsın tabi. A sınıfı ehliyetin de varsa kullanabilirsin de.
cbr500r a2 sınıfı son sınırında a2'nin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

hocam kusura bakmayın ben işin ironi kısmındayım, şu an drift parasına alınabilir neredeyse hiçbir motor yok. zaten yazdığım yazı stilinden ironi yaptığımı anlayabilirsiniz. unutmayın ki sahip olduğunuz motosiklet sizin için en iyi motosiklettir.
ama gidipte 400k parası olan adama drift önerilmez en kötü cb125f yada cl250 falan alır (sıfır olarak) r25 falan alınır ama 400k parada driftL alınmaz.
 
İyi bir motorcu olmak için en iyi adımlardan biri scooterdır.
Eğer japon alacaksanız 2. el. Sıfır alacaksanız çin daha doğrusu türk marka modelleri olan (arora, apec, kuba, mondial) bakabilirsiniz.
Ben olsam başlangıcı Mondial Wing 50 ile yapardım. Sonra daha zaten kitler ile 80, 100, 110cc yapıp (10bin tl den az tutar) ayrıca limitörü açtırıp yine güzel hızlar yapabilirsiniz.

Eğer o kadar motor değişikliği yapamam. Bir kere alayım daha uğraşamam falan diyorsanız açıkçası her modelle başlarsınız.
Bundan önce sadece bisiklet süren ve ilk motorunu R25 ile başlayıp sonra çok iyi devam eden insanlarda var. Mithrain falan gibi.

Ama yine daha az tehlikeli olması için dediğim gibi 250cc olabilir en fazla tercihiniz.
Konuya biraz geç ve ortadan dahil oluyorum ama benim planımda açıkçası 2. şekildeydi. Bisiklet sürüyordum zaten şehir içi sürekli 40 derece havada 50-60km falan şehir içinde, 250 lik vitesli bir motor düşünüyorum en kötüden iyiye sıralarsam (MCT250,ns200,nk250,gt250r,mt25,r25 vs.) direkt 250 lik ile öğrenmeyi planlıyordum ama benim şansıma patronum eski motorunu bana verdi kullanmam için (Activa100) ve şuan bunla biraz tecrübe kazanmış oluyorum motor alacağımda da şuan gt250R da karar kıldım gibi f/p olarak , en azından zaten bir miktar deneyimim olmuş olacak. Ama şunu da fark ettim ki ben de diyordum sakin kullanırım gaz açmam falan ama öyle olmuyormuş elimden gelse bu motorla bile daha devam edicem ama 80-90 de tıkanıyor zaten. Konu sahibi arkadaşa önerim her ne kadar hakim olurum da dese üstüne binince pek öyle olmuyormuş, şöyle bir şey de olabilir tabi 100cc olduğundan onun güvenide olabilir 500cc bi motor olsa altımda motoru zaptedemeyeceğimi bildiğimden belki hakim olurum kendime ama artık güvenemiyorum o konuda da kendime :D
 
Konuya biraz geç ve ortadan dahil oluyorum ama benim planımda açıkçası 2. şekildeydi. Bisiklet sürüyordum zaten şehir içi sürekli 40 derece havada 50-60km falan şehir içinde, 250 lik vitesli bir motor düşünüyorum en kötüden iyiye sıralarsam (MCT250,ns200,nk250,gt250r,mt25,r25 vs.) direkt 250 lik ile öğrenmeyi planlıyordum ama benim şansıma patronum eski motorunu bana verdi kullanmam için (Activa100) ve şuan bunla biraz tecrübe kazanmış oluyorum motor alacağımda da şuan gt250R da karar kıldım gibi f/p olarak , en azından zaten bir miktar deneyimim olmuş olacak. Ama şunu da fark ettim ki ben de diyordum sakin kullanırım gaz açmam falan ama öyle olmuyormuş elimden gelse bu motorla bile daha devam edicem ama 80-90 de tıkanıyor zaten. Konu sahibi arkadaşa önerim her ne kadar hakim olurum da dese üstüne binince pek öyle olmuyormuş, şöyle bir şey de olabilir tabi 100cc olduğundan onun güvenide olabilir 500cc bi motor olsa altımda motoru zaptedemeyeceğimi bildiğimden belki hakim olurum kendime ama artık güvenemiyorum o konuda da kendime :D
Hocam hyosungsa parça bulsan usta bulamazsın usta bulsan parça bulamazsın öyle bir motor hyosung
 
Konuya biraz geç ve ortadan dahil oluyorum ama benim planımda açıkçası 2. şekildeydi. Bisiklet sürüyordum zaten şehir içi sürekli 40 derece havada 50-60km falan şehir içinde, 250 lik vitesli bir motor düşünüyorum en kötüden iyiye sıralarsam (MCT250,ns200,nk250,gt250r,mt25,r25 vs.) direkt 250 lik ile öğrenmeyi planlıyordum ama benim şansıma patronum eski motorunu bana verdi kullanmam için (Activa100) ve şuan bunla biraz tecrübe kazanmış oluyorum motor alacağımda da şuan gt250R da karar kıldım gibi f/p olarak , en azından zaten bir miktar deneyimim olmuş olacak. Ama şunu da fark ettim ki ben de diyordum sakin kullanırım gaz açmam falan ama öyle olmuyormuş elimden gelse bu motorla bile daha devam edicem ama 80-90 de tıkanıyor zaten. Konu sahibi arkadaşa önerim her ne kadar hakim olurum da dese üstüne binince pek öyle olmuyormuş, şöyle bir şey de olabilir tabi 100cc olduğundan onun güvenide olabilir 500cc bi motor olsa altımda motoru zaptedemeyeceğimi bildiğimden belki hakim olurum kendime ama artık güvenemiyorum o konuda da kendime :D
hyosung tr den cekıldı artık parcası karaborsadadır muhtemelen
 
Hocam hyosungsa parça bulsan usta bulamazsın usta bulsan parça bulamazsın öyle bir motor hyosung
Parçayı avrupadan getirtmeyi düşünüyorum baktığım kadarıyla almanyada vs yetkili bayisi mevcut parça bulabileceğimi düşünüyorum avrupa içi serbest dolaşım ile bulgaristana getirtip oradan da türkiyeye getirtebilirim sıkıntı değil. usta olarakta bir süre sonra illaki bir ustasını bulurum ki hem ben hem babam araba ve motorlara ilgimiz var özellikle arabalara, bir arızada vs. de kendimi çözebiliyoruz zaten o yüzden ustalığını hem babamla beraber kendim yapmayı yapamadığım noktada zor da olsa bir ustasını bulurum diye bu motoru düşünüyorum zaten. Bu avantajlarım (avvantaj olarak görüyorum bunları) olmasa zaten bu motora yönelmem ama bunlar varken de 80k fiyata daha iyi bir seçeneğimde yok
 
Parçayı avrupadan getirtmeyi düşünüyorum baktığım kadarıyla almanyada vs yetkili bayisi mevcut parça bulabileceğimi düşünüyorum avrupa içi serbest dolaşım ile bulgaristana getirtip oradan da türkiyeye getirtebilirim sıkıntı değil. usta olarakta bir süre sonra illaki bir ustasını bulurum ki hem ben hem babam araba ve motorlara ilgimiz var özellikle arabalara, bir arızada vs. de kendimi çözebiliyoruz zaten o yüzden ustalığını hem babamla beraber kendim yapmayı yapamadığım noktada zor da olsa bir ustasını bulurum diye bu motoru düşünüyorum zaten. Bu avantajlarım (avvantaj olarak görüyorum bunları) olmasa zaten bu motora yönelmem ama bunlar varken de 80k fiyata daha iyi bir seçeneğimde yok
https://forum.donanimhaber.com/hyosung-ve-daelim--145544191
bu konulara bır goz at 80 k ya gıdıp ıkıncı el rs 200 vesaıre bulunuyor
 
hyosung tr den cekıldı artık parcası karaborsadadır muhtemelen
Tam şimdi yazdım, 1-2 aydır zaten bunu düşünüyorum ve babamla vs. konuştum getirip getiremeyeceğimizi. Parçasını avrupada yetkili sevisi mevcut bulabilirim büyük ihtimal avrupada avrupadan da türkiyeye getireceğim ya gemi ile ya da başka bir şekilde gerekirse şirket üzerinden geçirebilirim ithalat ihracat belgemiz vs de mevcut
 
Tam şimdi yazdım, 1-2 aydır zaten bunu düşünüyorum ve babamla vs. konuştum getirip getiremeyeceğimizi. Parçasını avrupada yetkili sevisi mevcut bulabilirim büyük ihtimal avrupada avrupadan da türkiyeye getireceğim ya gemi ile ya da başka bir şekilde gerekirse şirket üzerinden geçirebilirim ithalat ihracat belgemiz vs de mevcut
ozaman kolay gelsın hocam
 
https://forum.donanimhaber.com/hyosung-ve-daelim--145544191
bu konulara bır goz at 80 k ya gıdıp ıkıncı el rs 200 vesaıre bulunuyor
rs200 hem görünüşü hoşuma gitmiyor hem de menşei itibariyle pek içime sinmiyor. çin veya hint istemiyorum pek
 
rs200 hem görünüşü hoşuma gitmiyor hem de menşei itibariyle pek içime sinmiyor. çin veya hint istemiyorum pek
bu butcede fena degıl hyosung da kore malı ve uretımı durmus dıyolar tabı senın dedıgıne gore bulursun ama blogu nasıl ona bakmak lazım alırsan bı adam akıllı expertıse yaptır
 
Dediğim gibi benim için kalan en büyük sıkıntı yine usta gerekise usta bulması olacak. Parça gerektiğinde de 1hafta falan motora binemem artık parçayı getirene kadar ama bulma konusunda yine sıkıntım yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu butcede fena degıl hyosung da kore malı ve uretımı durmus dıyolar tabı senın dedıgıne gore bulursun ama blogu nasıl ona bakmak lazım alırsan bı adam akıllı expertıse yaptır
Zaten alırken kozmetiğine pek bakmayı planlamıyorum, düşme kalkma vs. harici bir kazası mevcut mu yürüyeni ne durumda bunlara bakmayı düşünüyorum grenajda kırık çatlak olmadığı sürece sıkıntı değil kozmetik sıkıntısız almak yerine daha ucuza kozmetiğinde - leri olan bir tane alıp kaplama vs ile kozmetiğini hem düzeltip hem de kendime göre çevirmeyi tercih ederim
 
Konuya biraz geç ve ortadan dahil oluyorum ama benim planımda açıkçası 2. şekildeydi. Bisiklet sürüyordum zaten şehir içi sürekli 40 derece havada 50-60km falan şehir içinde, 250 lik vitesli bir motor düşünüyorum en kötüden iyiye sıralarsam (MCT250,ns200,nk250,gt250r,mt25,r25 vs.) direkt 250 lik ile öğrenmeyi planlıyordum ama benim şansıma patronum eski motorunu bana verdi kullanmam için (Activa100) ve şuan bunla biraz tecrübe kazanmış oluyorum motor alacağımda da şuan gt250R da karar kıldım gibi f/p olarak , en azından zaten bir miktar deneyimim olmuş olacak. Ama şunu da fark ettim ki ben de diyordum sakin kullanırım gaz açmam falan ama öyle olmuyormuş elimden gelse bu motorla bile daha devam edicem ama 80-90 de tıkanıyor zaten. Konu sahibi arkadaşa önerim her ne kadar hakim olurum da dese üstüne binince pek öyle olmuyormuş, şöyle bir şey de olabilir tabi 100cc olduğundan onun güvenide olabilir 500cc bi motor olsa altımda motoru zaptedemeyeceğimi bildiğimden belki hakim olurum kendime ama artık güvenemiyorum o konuda da kendime :D
Eğer daha çok ben virajlarda deli gibi yatarım yada şöyle otobanda hız yaparken depoya kapanırım deli dolu kullanırım diyorsanız R25.
Eğer ben normal bir kullanıcıyım ama bastığımda da gitsin diyorsanız MT25 alabilirsiniz.

Bana kalırsa ben vitesli motor sevmiyorum. Ben scooter daha çok seviyorum uğraşmak istemediğim için.
O yüzden ben en fazla Nmax 155 kullanırdım heralde. Xmax 250 falanda gereksiz ağır kaçıyor onlar artık scooterdan çıkıyor bence onun yerine gider artık ciddi bir motosiklet alırım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,759
Mesajlar
10,499,154
Üyeler
184,976
Son üye
biantre
Geri
Top