Ne yazık ki tüketici olarak bu ekonomik koşullarda yapılan en cüzi indirim bile kardır diye saldırıyoruz, bunlarda 3-5 ürünlük indirim yapıp durumdan istifade nemalanıyorlar. Aslında bunları protesto edip hiçbirşey almayacaksın ki o zaman görsünler insanlarla dalga geçmek neymiş. Yazık.
İndirimler aslında çoğu firma için etkili bir reklam aracı. Donanım piyasasında kâr oranı aşırı düşüktür istediğiniz yere sorabilirsiniz çok ufak kâr paylarıyla satılır. O işlemcinin ciddi anlamda zararına satıldığını düşünüyorum, o aradaki zararı aslında reklam için ek bir bütçe gibi düşünebilirsin. Diğer firmalarda da geçerli bu.
işte düşünün durumun vahametini, resmen insanlarla dalga geçiyorlar. Bugün itopya mağazasına gittim, çalışana sordum böyle bir indirim olacaktı hiç haberi yokmuş gibi şu an girmemiş indirime 35k olarak gözüküyor yarın girecek efendim diyor bana.
sevgili kardeşim, reklam amaçlı yapıldığını ben de çok iyi biliyorum merak etme ama burada bu kadar indirimi bekleyen insanlar alamıyorken yeni açılan hesapların herkesten önce alıyor olması şaibeli bilmiyorum anlıyor musun?
işte düşünün durumun vahametini, resmen insanlarla dalga geçiyorlar. Bugün itopya mağazasına gittim, çalışana sordum böyle bir indirim olacaktı hiç haberi yokmuş gibi şu an girmemiş indirime 35k olarak gözüküyor yarın girecek efendim diyor bana.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sevgili kardeşim, reklam amaçlı yapıldığını ben de çok iyi biliyorum merak etme ama burada bu kadar indirimi bekleyen insanlar alamıyorken yeni açılan hesapların herkesten önce alıyor olması şaibeli bilmiyorum anlıyor musun?
öyle tabii ki anlıyorum seni bende alamadım yeni hesap olmama rağmen ama forum sahibi ve yöneticisi de herhangi bir şüpheli durum yok diyor. bence sen fazla kişiselleşiyorsun. örneğin geçen bedava dondurma vardı alamadım ama getire saydırmadım
işte düşünün durumun vahametini, resmen insanlarla dalga geçiyorlar. Bugün itopya mağazasına gittim, çalışana sordum böyle bir indirim olacaktı hiç haberi yokmuş gibi şu an girmemiş indirime 35k olarak gözüküyor yarın girecek efendim diyor bana.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sevgili kardeşim, reklam amaçlı yapıldığını ben de çok iyi biliyorum merak etme ama burada bu kadar indirimi bekleyen insanlar alamıyorken yeni açılan hesapların herkesten önce alıyor olması şaibeli bilmiyorum anlıyor musun?
öyle tabii ki anlıyorum seni bende alamadım yeni hesap olmama rağmen ama forum sahibi ve yöneticisi de herhangi bir şüpheli durum yok diyor. bence sen fazla kişiselleşiyorsun. örneğin geçen bedava dondurma vardı alamadım ama getire saydırmadım
kişiselleştirme yok be hocam ben zaten indirimi gördüğümde 18:20 falandı ve dışarıdaydım, alma şansım zaten yoktu. Sadece, yapılan uygulamanın yanlış olduğunu ve faydalanması gereken insanların faydalanamadığını dile getiriyorum kendimce, yoksa dondurmayı yaladın mı yalamadın mı banane