15K Telefon Önerisi

hocam arkadaşa söyledim zaten kornik cihaz 2 seneden sonra batarya arızaları anakart yanmaları ya da arayüz kafayı yeme sorunu var arkadaşta vardı
X5 Pro kullanıyorum dediğin şeylerin hiçbirini yaşamadım. X6 daha bu sene çıktı zaten yeni cihaz.
 
Yani tabi o kadar sizin tercihiniz ben önerdim samsung iyidir bende 20 fe var memnunum o yüzden 21 fe önerdim tercih tamamen sizin 4500 mah da az bir batarya değil 1 günü çıkarabileceğini düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bence de yurt dışı bulaşma
önceki konularda yd önerdiler bu konuda yd önermiyorlar aksine gömüyorlar eğer iyi indirim gelirse ya da faizsiz kredi çekip honor 200 almak mantıklımı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

X5 Pro kullanıyorum dediğin şeylerin hiçbirini yaşamadım. X6 daha bu sene çıktı zaten yeni cihaz.
x 5 pronun işlemcisi stabil ve ULTRA DERECEDE ısınmıyor o yüzden olabilir arkadaş garantiye gönderdi ama arayüz hala aynı
 
yd 13t pro bulabilirsin yada 14t yd işi mantıklı telefonu ömürlük alıyorsan yani 2 sene sonra satar üst modelini alırım dersen TR yerinde gittiği yere kadar götürsün diyorsan Yd
 
önceki konularda yd önerdiler bu konuda yd önermiyorlar aksine gömüyorlar eğer iyi indirim gelirse ya da faizsiz kredi çekip honor 200 almak mantıklımı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


x 5 pronun işlemcisi stabil ve ULTRA DERECEDE ısınmıyor o yüzden olabilir arkadaş garantiye gönderdi ama arayüz hala aynı
Honor 200 hakkında bilgim yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,671
Mesajlar
11,069,514
Üyeler
197,957
Son üye
behluldogan
Geri
Top