17 yaş 170 boy normal mi

Katılım
2 Temmuz 2022
Mesajlar
109
Reaksiyon skoru
18
Daha önce hiç bir anda boy atmadım geçen ay 168dim 170 olmulum doktora gitmeyi düşünüyorum daha önce gidenler oldumu bir kaç yerde devletteki doktorların umursamadıklarından bahsediliyodu özele gideceğim ne yapıyolar growth hormonu yazarlar mı kullanan var mı son zamanlarda acayip kafaya takmaya başladım boyumu
 
Daha önce hiç bir anda boy atmadım geçen ay 168dim 170 olmulum doktora gitmeyi düşünüyorum daha önce gidenler oldumu bir kaç yerde devletteki doktorların umursamadıklarından bahsediliyodu özele gideceğim ne yapıyolar growth hormonu yazarlar mı kullanan var mı son zamanlarda acayip kafaya takmaya başladım boyumu
Gayet iyi bence.
Kaliteli beslen sporunu yap, genetik faktörlerler de çok etkili tabii ki.
 
2cm uzamışsın. Ben şuan 1.82 yim. Tam senin yaşlarda yaklaşık 9 cm falan uzadım. Daha uzayabilirsin aile genlerinde önemli tabi. Zaten oda son oldu. Bu kadar boy atmam sol diz kapağımın altında sıvı kaybına sebep oldu. İğne ile oda düzeldi sonra. Bu bahsettiğim olay 15 sene önceydi. Yani birden boy atmakta çok iyi bir şey değil sağlıklı ve yavaş uzaman daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve şunu da ekleyim. Sadece 1 doktora gözükerek hareket etme. Bana menisküs diyip ameliyata alacaklardı. Başka doktor 1 iğne ile düzeltti.
 
2cm uzamışsın. Ben şuan 1.82 yim. Tam senin yaşlarda yaklaşık 9 cm falan uzadım. Daha uzayabilirsin aile genlerinde önemli tabi. Zaten oda son oldu. Bu kadar boy atmam sol diz kapağımın altında sıvı kaybına sebep oldu. İğne ile oda düzeldi sonra. Bu bahsettiğim olay 15 sene önceydi. Yani birden boy atmakta çok iyi bir şey değil sağlıklı ve yavaş uzaman daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve şunu da ekleyim. Sadece 1 doktora gözükerek hareket etme. Bana menisküs diyip ameliyata alacaklardı. Başka doktor 1 iğne ile düzeltti.
Tamamdır teşekkürler abi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gayet iyi bence.
Kaliteli beslen sporunu yap, genetik faktörlerler de çok etkili tabii ki.
Genetik biraz sıkıntı onu bende çözemedim yks geçsin yüzme + fitness yapıcam
 
Yas 15 3 aya 16 boy 165
 
Daha önce hiç bir anda boy atmadım geçen ay 168dim 170 olmulum doktora gitmeyi düşünüyorum daha önce gidenler oldumu bir kaç yerde devletteki doktorların umursamadıklarından bahsediliyodu özele gideceğim ne yapıyolar growth hormonu yazarlar mı kullanan var mı son zamanlarda acayip kafaya takmaya başladım boyumu
Ben 16 yaşındayım 176 boyum var bence ben anormalim 170 ideal endişelenme 19 yaşına kadar boy atma olasılığın var
 
Daha önce hiç bir anda boy atmadım geçen ay 168dim 170 olmulum doktora gitmeyi düşünüyorum daha önce gidenler oldumu bir kaç yerde devletteki doktorların umursamadıklarından bahsediliyodu özele gideceğim ne yapıyolar growth hormonu yazarlar mı kullanan var mı son zamanlarda acayip kafaya takmaya başladım boyumu
gayet güzel sporunu da yap boyun önemsiz olduğunu anlarsın
 
Yaş 34 boy 1.76 zamanında o kadar zıpladık halbuki😂
 
Bende çok kafaya takmıştım senin gibi
Boyun yüzde 95i genetiktir
Kalanida uyku duzeni cevresel etkiler ve beslenme
Çok merak ediyorsan doktorlar el plaklarina bakarak ne kadar uzayabilcegini söyleyebilir
Ailendekilerin boyu kaç?
 
2cm uzamışsın. Ben şuan 1.82 yim. Tam senin yaşlarda yaklaşık 9 cm falan uzadım. Daha uzayabilirsin aile genlerinde önemli tabi. Zaten oda son oldu. Bu kadar boy atmam sol diz kapağımın altında sıvı kaybına sebep oldu. İğne ile oda düzeldi sonra. Bu bahsettiğim olay 15 sene önceydi. Yani birden boy atmakta çok iyi bir şey değil sağlıklı ve yavaş uzaman daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve şunu da ekleyim. Sadece 1 doktora gözükerek hareket etme. Bana menisküs diyip ameliyata alacaklardı. Başka doktor 1 iğne ile düzeltti.
abi senin pp de niye kral simgesi var(kıskandım gerçek kral benim)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,818
Mesajlar
11,081,526
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top