Merhabalar;
Garantili ve faturalı full kutu içeriği ile 2. el olarak satın aldığım ekran kartım ( RX6700XT ) garanti süresi bittikten 6 ay kadar sonra arıza yaptı. Kartın satın alındığı yer ile iletişime geçerek, kartı kendilerine gönderdim. Sonra aranılarak kartın garantisinin bittiği ve olursa ücret dahilinde kartın yapılabileceği bilgisi verildi bende kabul ettim ve fiyat beklemeye başladım.
2 kez aramama rağmen kendi web sitelerinde de yazdığı gibi 20 iş günü içerisinde kartım onarılamadı ve tarafıma hiçbir haber geçmediler.
Bende kendilerine mail atarak yenisini veya üst düzey bir kartın tarafıma gönderilmesini talep ettim.
Bu yüzden satıcı firma kartın yasal sahibi olmadığım için bunu yapamayacaklarını bildirdiler. Yeni yeni kart vermek istemiyorlar.
Kendilerinin söylemesine göre faturada benim adım yazmadığı için Tüketici H H ne de başvuramıyormuşum ?
Kartı ücretsiz onarıp tarafıma göndermeyi teklif ettiler. Bende 20 iş gününü dolduğunu, 1 aydır kart beklediğimi, 2 defa aradığımı ama sonuç alamadığımı öne sürerek yeni kart almakta ısrarcı oldum. Olacağımda!
Kartın ilk sahibi ile telefonda görüştüm, adam diyor kartı ben sattım sonsuza kadar garanti veya yasal süreçleriyle ben mi ilgileneceğim ?
Satıcı firma kartın yasal sahibi ile görüşmeyi reddetti. İlle istiyor Yasal sahibi gelsin baksın ilgilensin herşeyiyle.
Satıcının web sitesinde Teknik Servis 20 iş günü sürecinde kartın asıl sahibi olmalı veya olmamalı diye bişey bildirmiyor. Sanayi bakanlığının 20 iş günü süreci ibaresi var sadece ve 20 iş günü çoktan doldu.
Suç duyurusunda bulunmak istiyorum arkadaşlar, yeni kart veya ücret iadesi talep edebilmem için kartın 1. sahibi mi olmam gerekiyor ? Ben bunu satın aldım dekontları var ? mahkeme beni haksız bulur mu ?
Teşekkürler.
Garantili ve faturalı full kutu içeriği ile 2. el olarak satın aldığım ekran kartım ( RX6700XT ) garanti süresi bittikten 6 ay kadar sonra arıza yaptı. Kartın satın alındığı yer ile iletişime geçerek, kartı kendilerine gönderdim. Sonra aranılarak kartın garantisinin bittiği ve olursa ücret dahilinde kartın yapılabileceği bilgisi verildi bende kabul ettim ve fiyat beklemeye başladım.
2 kez aramama rağmen kendi web sitelerinde de yazdığı gibi 20 iş günü içerisinde kartım onarılamadı ve tarafıma hiçbir haber geçmediler.
Bende kendilerine mail atarak yenisini veya üst düzey bir kartın tarafıma gönderilmesini talep ettim.
Bu yüzden satıcı firma kartın yasal sahibi olmadığım için bunu yapamayacaklarını bildirdiler. Yeni yeni kart vermek istemiyorlar.
Kendilerinin söylemesine göre faturada benim adım yazmadığı için Tüketici H H ne de başvuramıyormuşum ?
Kartı ücretsiz onarıp tarafıma göndermeyi teklif ettiler. Bende 20 iş gününü dolduğunu, 1 aydır kart beklediğimi, 2 defa aradığımı ama sonuç alamadığımı öne sürerek yeni kart almakta ısrarcı oldum. Olacağımda!
Kartın ilk sahibi ile telefonda görüştüm, adam diyor kartı ben sattım sonsuza kadar garanti veya yasal süreçleriyle ben mi ilgileneceğim ?
Satıcı firma kartın yasal sahibi ile görüşmeyi reddetti. İlle istiyor Yasal sahibi gelsin baksın ilgilensin herşeyiyle.
Satıcının web sitesinde Teknik Servis 20 iş günü sürecinde kartın asıl sahibi olmalı veya olmamalı diye bişey bildirmiyor. Sanayi bakanlığının 20 iş günü süreci ibaresi var sadece ve 20 iş günü çoktan doldu.
Suç duyurusunda bulunmak istiyorum arkadaşlar, yeni kart veya ücret iadesi talep edebilmem için kartın 1. sahibi mi olmam gerekiyor ? Ben bunu satın aldım dekontları var ? mahkeme beni haksız bulur mu ?
Teşekkürler.