Yardım 2080 Super Vs RX 6700 XT

6700XT ama Asus Dual hakkında kötü yorumlar vardı.
 
İkisi arasından 6700 xt ama modelin performansını bilmiyorum. 3060 ti veya 3070 daha iyi seçenekler
 
rtx 2000 serisine çok beleş düzeyinde ucuz değilse satın alınmasını önermiyorum. benim gözümde ryzen 5800x3d'yi 17000tlye satanla rtx 2080s'i 10000tlye satan mantık aynı. ikiside elindeki demode teknolojileri bulunmaz hint kumaşı zannediyor.
 
İkisi arasından 6700 xt ama modelin performansını bilmiyorum. 3060 ti veya 3070 daha iyi seçenekler
Bu fiyata sağlam 3070 çok zor. 6700xt 3060tidan daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Facebook gruplarında 10500-11000 civarına tepe model 6700xt bulabilirsin
 
Bu fiyata sağlam 3070 çok zor. 6700xt 3060tidan daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Facebook gruplarında 10500-11000 civarına tepe model 6700xt bulabilirsin
Eğer iyi bir Psu alırsa elbette 6700 xt daha iyi ama bu fiyat bandında GPU bakılıyorsa demektir ki bütçe kısıtlı ve psuya çok bir para ayrılmayacak sonrasında da doğal olarak wattman hataları ve Driver sorunları yaşanacak. Ayrıca adamın attığı ilanın sahibi 9500’e okey demiş. Cihaz iyiyse neden 10500 versin başka bir ilana
 
Eğer iyi bir Psu alırsa elbette 6700 xt daha iyi ama bu fiyat bandında GPU bakılıyorsa demektir ki bütçe kısıtlı ve psuya çok bir para ayrılmayacak sonrasında da doğal olarak wattman hataları ve Driver sorunları yaşanacak. Ayrıca adamın attığı ilanın sahibi 9500’e okey demiş. Cihaz iyiyse neden 10500 versin başka bir ilana
Wattman hatası 5000 serisinde kaldı en son. 6000 serisinde wattman yaşayan sayılı kişi var. Ayrıca 10000tlye tepe model iyi soğutmalı bir model almak varken sırf 500tl ucuz diye giriş model dandik bir ekran kartı alsın?
 
GPU olarak 6700XT ama Asus Dual alma başka bul.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eğer iyi bir Psu alırsa elbette 6700 xt daha iyi ama bu fiyat bandında GPU bakılıyorsa demektir ki bütçe kısıtlı ve psuya çok bir para ayrılmayacak sonrasında da doğal olarak wattman hataları ve Driver sorunları yaşanacak. Ayrıca adamın attığı ilanın sahibi 9500’e okey demiş. Cihaz iyiyse neden 10500 versin başka bir ilana
İyi PSU demek sorun çıkmaz demek değil. Ayrıca Asus Dualin adı çıktı çok şikayet eden vardı Watman ve benzeri kroniklerden.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,178
Mesajlar
11,085,065
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top