Çözüldü✓ 25K CİVARINA BU PC NASIL?

umutopcuu

80+
Katılım
8 Haziran 2024
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
8
Arkadaşlar bu pc çok f/p gibi geldi. Almayı düşünüyorum. Önerilen yükseltmeler nelerdir.
Kasa ve anakartta bazı değişiklikler yapmak gerekebilir sanırım, ne önerirsiniz?
bir de anakartlarda ses kartları gömülü mü oluyordu yoksa bazılarında ayrıyeten almam gerekir mi?
 
26,500 bu daha da bişiler eklenip 4070 olsa daha iyi olmazmı sizce ?
Valla kral doğru diyorsun da yani monitörle 30u bulacak ve ben o kadar zorlayabileceğimden emin de değilim o yüzden eğer bi sistem varsa önerdiğin inceleyeyim ama sanırım 4070e yükseltemem...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ssd zaten exceria plus 1tb mı yapsın demek istediniz hocam
evt depolamada sorun çekmez en azından
Abiler benim 970 evo var 1tb o yüzden bilerek ssd yükseltmesi yapmadım. Monster kullanıcısıydım. Chipset arızası oluştu, 16k masraf çıkarttılar bana :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben anakartı Asus prime b650 yaptım kasayı da 16 lira farkla MSI yapabilirsin
Ben de kasaya msi olarak düşünmüştüm, 600w psu yeter sanırım 4060ti için. 4000 serisi çok elektrik çekmiyor diye biliyorum zaten. Anakart için de neden b650 olduğunu sorabilir miyim hocam?
 
Valla kral doğru diyorsun da yani monitörle 30u bulacak ve ben o kadar zorlayabileceğimden emin de değilim o yüzden eğer bi sistem varsa önerdiğin inceleyeyim ama sanırım 4070e yükseltemem...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Abiler benim 970 evo var 1tb o yüzden bilerek ssd yükseltmesi yapmadım. Monster kullanıcısıydım. Chipset arızası oluştu, 16k masraf çıkarttılar bana :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben de kasaya msi olarak düşünmüştüm, 600w psu yeter sanırım 4060ti için. 4000 serisi çok elektrik çekmiyor diye biliyorum zaten. Anakart için de neden b650 olduğunu sorabilir miyim hocam?
ekran kartı bitmiş hocam çok geç ben de alacaktım
 
Valla kral doğru diyorsun da yani monitörle 30u bulacak ve ben o kadar zorlayabileceğimden emin de değilim o yüzden eğer bi sistem varsa önerdiğin inceleyeyim ama sanırım 4070e yükseltemem...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Abiler benim 970 evo var 1tb o yüzden bilerek ssd yükseltmesi yapmadım. Monster kullanıcısıydım. Chipset arızası oluştu, 16k masraf çıkarttılar bana :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben de kasaya msi olarak düşünmüştüm, 600w psu yeter sanırım 4060ti için. 4000 serisi çok elektrik çekmiyor diye biliyorum zaten. Anakart için de neden b650 olduğunu sorabilir miyim hocam?
Hocam overclock falan yapabilirsin+ iki tane ssd girişi var soğutucu falan var ama galiba stok bitmiş ekran kartının
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,462
Mesajlar
11,067,425
Üyeler
197,905
Son üye
yufus.xyz
Geri
Top