5600x e geçtim görüntü yok

Hocam evet yeniden görüntü aldım, Y ile ilerledim şimdi bios u güncelliyorum,durumu aktaracağım biosta yapmam gereken farklı bir bölüm var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
çözebildin mi
 
Hocam evet yeniden görüntü aldım, Y ile ilerledim şimdi bios u güncelliyorum,durumu aktaracağım biosta yapmam gereken farklı bir bölüm var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Xmp falan açarsın işte gene klasik şeyleri yaparsın sonra.
 
çözebildin mi
Çözdüm hocam, bios ta sıkıntı yoktu 5500 den geçtiğim için, güncellemesi yaptım yine ,
Ramları manuel 3600mhz çekiyordum o yüzden ekran gelmiyormuş, d.o.c.p kısmından profil 1 seçince düzeldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Xmp falan açarsın işte gene klasik şeyleri yaparsın sonra.
Çözdüm hocam, bios ta sıkıntı yoktu 5500 den geçtiğim için, güncellemesi yaptım yine ,
Ramları manuel 3600mhz çekiyordum o yüzden ekran gelmiyormuş, d.o.c.p kısmından profil 1 seçince düzeldİ, Teşekkürler bilgiler için
 
Çözdüm hocam, bios ta sıkıntı yoktu 5500 den geçtiğim için, güncellemesi yaptım yine ,
Ramları manuel 3600mhz çekiyordum o yüzden ekran gelmiyormuş, d.o.c.p kısmından profil 1 seçince düzeldi
onun yerine xmp açsak aynı şey değil mi
 
Geri
Top